  • 1. Data: 2020-02-10 12:50:40
    Temat: Klapka w wydechu w Porsche Macan S
    Od: K <n...@e...com>

    Stalem dzis w korku za Porsche Macan S i zauwazylem, ze w jednej z
    czterech rur jest klapka, ktora sie zamyka jak samochod jedzie/ma
    wlaczony silnik i otwiera sie jak stoi i ma aktywny start/stop.
    Ktos wie po co to jest i czemu tylko w jednej z rur?

  • 2. Data: 2020-02-10 13:49:54
    Temat: Re: Klapka w wydechu w Porsche Macan S
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 12:50, K pisze:
    > Porsche Macan S

    http://porscheclub.pl/forum/wydech-panamera-turbo-t1
    6388.html

  • 3. Data: 2020-02-10 14:11:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wlaczony silnik i otwiera sie jak stoi i ma aktywny start/stop.
    >Ktos wie po co to jest i czemu tylko w jednej z rur?

    Cos mi chodzi po glowie, ze w ursusie czy innym traktorze te byla
    klapka :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-02-10 15:17:05
    Od: z <...@...pl>

    Coby dysc nie padał do rury.

    W C360 u dołu w kolanku był otworek. Se skapywało i nie potrzebna była
    "sportowa" klapka ;-)

  • 5. Data: 2020-02-11 11:14:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 14:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Cos mi chodzi po glowie, ze w ursusie czy innym traktorze te byla klapka
    > :-)

    Nie tylko Ursus.

    Porsche Master 429 też miał klapkę.

    Macan czy Master - co za różnica? Ważne, że Porsche i ważne, że z klapką ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam