  • 1. Data: 2017-01-11 18:48:24
    Temat: Klawiatura do Smart TV
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Spotkała mnie niemiła niespodzianka, jako że mój LG ma tylko jedno
    gniazdo usb, na którym chodzi hdd, chciałem dokupić do niego aktywnego,
    huba usb, żeby podłączyć jeszcze klawiaturę.

    Niestety - odtwarzanie z dysku nawet chodzi, ale przy nagrywaniu tv się
    zbiesił i stwierdził, że przez koncentrator nie można nagrywać i mam
    podłączyć dysk bezpośrednio.

    Tylko że wtedy nie mam możliwości podłączenia klawiatury, zwłaszcza że
    tv BT też nie ma.

    Są jakieś inne opcje?

    Skoro po wi-fi chodzi aplikacja ze smartphone, która umie sterować
    telewizorem (kulawo i mało wygodnie, ale jednak działa), to może ktoś
    wymyślił jakiś cudowny pilot/klawiaturę z touchpadem/trackballem
    potrafiącą się łączyć bezpośrednio po wi-fi?