  • 1. Data: 2019-10-03 13:59:51
    Temat: Klawiatura na 3/4 ekranu w wersji poziomej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Szukam klawiatury ktora w opcji przy połozonym telenie nie zajmowałaby
    całej szerokości telefonu a np 3/4.

    Powodem jest to ze przy telefonie o wielkosci 6" klawiatura jest dla mnie
    niewygodna i chciałbym zeby była troche mniejsza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 2. Data: 2019-10-03 22:50:50
    Temat: Re: Klawiatura na 3/4 ekranu w wersji poziomej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    03 Oct 2019 11:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Powodem jest to ze przy telefonie o wielkosci 6" klawiatura jest dla mnie
    > niewygodna i chciałbym zeby była troche mniejsza.

    W Swift Keyboard możesz wybrać sobie wielkość klawiatury, aczkolwiek nie wiem
    czy opcja 3/4 wchodzi w grę.

  • 3. Data: 2019-10-04 23:32:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 22:50, r...@k...pl pisze:
    > 03 Oct 2019 11:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > W Swift Keyboard możesz wybrać sobie wielkość klawiatury, aczkolwiek nie wiem
    > czy opcja 3/4 wchodzi w grę.

    Taka klawiatura w telefonach z androidem jest.Przejrzałam sobie google i
    widzę takie same jaką mam w telefonie. Normalna klawiatura.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-10-05 22:13:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-05 o 08:23, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:

    > To zrobiłaś odkrycie odkrycia...
    >
    > Każde badziewie (szczególnie
    > bezpłatne domorosłych *bałach*
    > "programistów" nakładek), to tylko
    > ŚMIECIE w śmieciu *ZAMULAJĄCE*
    > teleSRAJfon.
    >
    > Ten gUUrgułowy *kiosk* w 96% jest
    > *ŚMIETNIKIEM* OCHŁAPÓW!

    Tę normalną klawiaturę już mialam w kupionym w T Mobile telefonie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-10-05 23:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Szukam klawiatury ktora w opcji przy połozonym telenie
    > nie zajmowałaby całej szerokości telefonu a np 3/4.

    Wszystkie przeze mnie używane zezwalały na zmniejszanie.
    Teraz używam tej, którą dostałem wraz z telefonem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-10-08 12:29:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-10-03 13:59, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Powodem jest to ze przy telefonie o wielkosci 6" klawiatura jest dla mnie
    > niewygodna i chciałbym zeby była troche mniejsza.

    W GBoard (googlowa klawiatura) - pacasz na kropeczki i wybierasz
    klawiatura pływająca.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak