  • 11. Data: 2019-03-12 15:24:58
    Temat: Re: Klawiatury QWERTY z interfejsem szeregowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Płatniczych?

    Nie, do takich Łajza ... (Wyse) .

    J.

  • 12. Data: 2019-03-12 17:53:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 07:05:19 UTC-5 użytkownik Tomasz Szcześniak napisał:

    > Myślałem o czymś podobnym - klawiaturze od laptopa, ale jak sobie
    > doczytałem na kilku forach - standardu żadnego nie ma, na ogół
    > elektrycznie jest to coś zblizone PS/2, ale standard złącz, prędkości i
    > napięcie zasilania może być dowolne. Czyli najpirw trzeba by jakiś
    > hacking zrobić.

    Zmontowac jakies arduino na bazie gotowej klawiatury nie bedzie trudno.
    Interfejs sobie zrobisz jaki ci bedzie pasowac.
    Byle dobra klawiature wybrac, taka z odpowiednia wtyczka/tasiemka zeby wygodnie bylo
    arduino podpiac. Reszta po napisaniu programu bedzie trywialna i szybka aby kolejna
    klawiature sobie tak wyszykowac.

    Byle by na te baze wybrac model klawiatury ktory nie zniknie z polek zbyt szybko...

  • 13. Data: 2019-03-12 17:56:14
    Od: s...@g...com

> [...]
    > elektrycznie jest to coś zblizone PS/2, ale standard złącz, prędkości i
    > napięcie zasilania może być dowolne. Czyli najpirw trzeba by jakiś

    Albo zaplacic komus za wygode:
    https://www.sunrom.com/p/usb-keyboard-decoder-serial
    -output

  • 14. Data: 2019-03-13 11:20:49