  • 11. Data: 2019-04-13 10:38:58
    Temat: Re: Klej do naprawy delaminacji szkła LCD
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 9 Apr 2019 07:22:27 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >w moim starym iPhone 5.

    Taniej bedzie pewnie wymienić wyświetlacz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2019-04-13 23:54:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <j...@i...pl> f...@4...com

    [ciekawe, czy ma także nowe iPhone 5]

    > Taniej bedzie pewnie wymienić wyświetlacz.

    4", 1 GiB, 1.4Ah, Single SIM? -- IMO taniej kupić nowy po dobiciu tego...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-04-15 22:18:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" q8q7e4$rh8$...@d...me

    > Nie wiem teraz co tam było oryginalnie: czy digitizer jest klejony
    > do LCD czy tylko skręcany i jakaś śrubka pękła od upadku.

    Acer oferował kiedyś Zero Air Gap czy coś w tym rodzaju.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-04-24 15:05:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:q8tlsl$1sr$1@node1.news.atman.pl...

    > <j...@i...pl> f...@4...com

    > [ciekawe, czy ma także nowe iPhone 5]

    Tak, mam też nowy iPhone SE. Czy To Cię satysfakcjonuje, przyjacielu?

    > 4", 1 GiB, 1.4Ah, Single SIM? -- IMO taniej kupić nowy po dobiciu tego...

    Czy dla Was liczy się tylko to co jest taniej???

  • 15. Data: 2019-04-24 15:08:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:q92ova$53h$1@node2.news.atman.pl...

    > "Pszemol" q8q7e4$rh8$...@d...me

    > Acer oferował kiedyś Zero Air Gap czy coś w tym rodzaju.

    LCD okazuje się przyklejony do frontowego szkła.

  • 16. Data: 2019-04-24 19:29:36
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-24 o 15:05, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Tak, mam też nowy iPhone SE. Czy To Cię satysfakcjonuje, przyjacielu?

    > Czy dla Was liczy się tylko to co jest taniej???

    To Eneuel - zatwardziały Androidowiec, dziwi Cię to? ^^

    W końcu "xiaomi lepsze" :)

    (bez spiny Eneuel, tak tylko żartuję)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 17. Data: 2019-04-26 08:26:49
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 19:29, Filip454 pisze:

    > To Eneuel - zatwardziały Androidowiec, dziwi Cię to? ^^
    >
    > W końcu "xiaomi lepsze" :)
    >
    > (bez spiny Eneuel, tak tylko żartuję)

    Niestety ale wiele rzeczy chce się naprawić a potem część droższa od
    nowego sprawnego urządzenia + koszt przesyłki + robocizna.
    Wychodzi że hobbystycznie tylko dopłacasz ale tak już jest niestety.
    Mogłeś dodać na początku że chodzi o naprawę dla satysfakcji i koszty
    nie grają roli...

    --
    pzdr, j.r.

  • 18. Data: 2019-04-27 23:08:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jacek" q9u8ak$o3a$1$j...@n...chmurka.net

> [...]
    > Wychodzi że hobbystycznie tylko dopłacasz ale tak już jest niestety. Mogłeś dodać
    na początku że chodzi o naprawę dla satysfakcji

    Po rozszerzeniu laptopowej RAMki, gdy ów laptop zepsuł się,
    musiałem ;) ów laptop zreperować -- bo żal mi było kosztu
    niedawnego apgrejdu, co pociągnęło za sobą konieczność
    kupna WD-40 i mikrosłicza za pół złotówki...

    Mikrosłicz pół złotówki, ale kupiłem aż 5 sztuk (na wszelki
    wypadek) i zapłaciłem za dojazd co najmniej piątaka... [bo
    miałem po drodze; z Chin miałbym taniej 100 sztuk, na dodatek
    byłyby pięcionogie SMD, czyli takie, jakich potrzebowałem...]

    Laptop hula aż miło -- ale co dziś pohula pod con_trollą WXP?!

    --