  • 1. Data: 2016-09-30 12:36:45
    Temat: Klej odporny na olej
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    i temperaturę. Wężyk od wspomagania kierownicy przepuszcza olej. Nie
    jest to jakiś wielki wyciek, ale pojedyncze krople raz na jakiś czas się
    pojawiają. Co gorsza zjawisko występuje w pobliżu paska napędzającego
    osprzęt. W związku z tym że nie takiego przewodu w sprzedaży, planuję go
    skleić. Pytanie tylko czy znajdę taki klej zdatny do zaklejenia tej
    nieszczelności, na tyle twardy, jednocześnie elastyczny, no i o
    zdolności uszczelniania olejowych wycieków?

  • 2. Data: 2016-09-30 13:03:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie znajdziesz.

  • 3. Data: 2016-09-30 13:08:29
    Temat: Re: Klej odporny na olej
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    >skleić. Pytanie tylko czy znajdę taki klej zdatny do zaklejenia tej
    >nieszczelności, na tyle twardy, jednocześnie elastyczny, no i o zdolności

    Dorób wężyk w firmie zajmującej się hydrauliką siłową.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-09-30 15:55:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2016 o 13:08, yabba pisze:

    > Dorób wężyk w firmie zajmującej się hydrauliką siłową.

    Wbrew pozorom nie jest łatwo. Większośc każe sobie przywieźć wymontowany
    wężyk i wtedy zobaczą co i jak. Z tym, że może się okazać, że akurat
    takiej końcówki nie mają, więc jeźdź tym wężykiem autobusem;)

    W końcu znalazłem gdzieś na radzymińskiej w Warszawie, co powiaedział,
    że napewno zrobi, podał nawet cenę, powiedział zeby podjechać do
    konkretnego warsztatu, tam zdejmą zawiozą, wrócą, założą i płatność przy
    odbiorze. Nawet tego koleśia na oczy nie widziałem;)

    Shrek

  • 5. Data: 2016-09-30 18:03:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kaza sobie przywiezc wymontowany bo wezma z niego koncowki i zakuja na nich nowy
    wezyk.

  • 6. Data: 2016-09-30 18:17:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kaza sobie przywiezc wymontowany bo wezma z niego koncowki i zakuja na nich nowy
    wezyk.

    Średnio, bo właśnie spod końcówki ciekło. Tak czy inaczej podobalo mi
    się, że nie musiałem jeżdzić od warsztatu do warsztatu i z powrotem do
    warsztatu. Więc wbrew pozorom może lepiej szukać w warsztacie
    samochodowym, bo i tak trzeba to wyjąć i włożyć, a oni sami zawiozą do
    hydraulika.

    Shrek.

  • 7. Data: 2016-09-30 18:21:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kaza sobie przywiezc wymontowany bo wezma z niego koncowki i zakuja na nich nowy
    wezyk.

    A to źle czy dobrze?

    Robert

  • 8. Data: 2016-09-30 20:47:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 30 Sep 2016 18:21:54 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > A to źle czy dobrze?

    W zasadzie bez różnicy, tak długo jak te końcówki nie są pouszkadzane.
    W motoryzacji często zdarzają się nietypowe, np. różnie powyginane, kątowe.
    Najczęściej nie ma problemu żeby użyć starych, bo cieknie zazwyczaj albo
    wąż gumowy, albo na zaciśniętym łączeniu.

  • 9. Data: 2016-10-01 08:48:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Nie znajdziesz.

    Pewnie tak, podobno podbijamy kosmos, ale porządny klej to już coś ponad
    siły ludzkości..

    Nic to zrobiłem prowizorkę - przecięta plastikowa tuleja posmarowanie
    węża i wnętrza tulei jakimś ruskim klejem (który jak żaden inny jest w
    stanie trwale skleić podeszwę buta), wsunięcie tulei na wężyk, skręcenie
    dwoma obejmami... i pozostaje czekać przepisowe 2 dni jakie ma ten klej
    na zaschnięcie..

  • 10. Data: 2016-10-01 08:48:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-09-30 o 13:08, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    >

    > Dorób wężyk w firmie zajmującej się hydrauliką siłową.

    Nie da się, wszędzie odmowa wykonania usługi - "nie z takimi końcówkami"...