  • 1. Data: 2005-05-17 20:07:02
    Temat: Klient AOL
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Witam,

    mam w sieci użytkownika, który wrócił ze Stanów i ma wykupiony dostęp do
    AOL. niestety ten cały AOL nie działa. da sie zalogować, ale
    przeglądarka AOL wyświetla:

    Action canceled
    Internet Explorer was unable to link to the Web page you requested. The
    page might be temporarily unavailable.

    wcześniej widać, że próbuje się łączyć na IP: 205.188.146.146

    próbowałem już z polpaka, tkt i dsla-a

    i teraz nie mam już pojęcia czego to moze być wina.

    Nie spotkaliście się z takim problemem - może to AOL coś tnie polskiego ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-05-17 22:22:10
    Temat: Re: Klient AOL
    Od: "Cezar" <c...@n...media-net.pl>

> [...]
    >
    > i teraz nie mam już pojęcia czego to moze być wina.
    >
    > Nie spotkaliście się z takim problemem - może to AOL coś tnie polskiego ?

    Witam !

    Aol puszcza caly ruch www przez swoje proxy wiec polaczenie od innego
    operatora moze nie dojsc do skutku.

    cezar

  • 3. Data: 2005-05-17 22:39:25
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Cezar napisał(a):

    > Aol puszcza caly ruch www przez swoje proxy wiec polaczenie od innego
    > operatora moze nie dojsc do skutku.

    właśnie już wiem, że nie ... :(
    bo mam już testy z Pioneera i działa (przez NAT)
    i ma testy z Neostrady (i działa)

    a Klient w stanach miał też DSL-a nie z AOL-u ale od innego providera.

    co może być jeszcze nie tak ...

    Wojtek