  • 1. Data: 2016-09-28 15:35:03
    Temat: Klima przerywa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak dziala klima ? Pszemol chyba wiedzial..

    Stare mondeo. Klima sumarycznie nie chlodzi, ale patrze na kompresor -
    zalacza sie na 2-3 i wylacza na kilkanascie.
    Zadnej automatyki tam nie ma, tylko przycisk wlacz wylacz, ale do
    jakiejs tajemniczej puszki dochodzi pare kabelkow.

    szukac problemow w elektryce, czy ... czynnik zszedl, a cos mi chodzi
    po glowie, ze tam jakis czujnik cisnienia jest, zabezpieczajacy przed
    czyms tam.

    Klima rok temu dzialala, a ostatnio problemy byly z pneumatyka
    sterujaca nawiewami.

    Nowe przepisy juz dzialaja - i czynnika mi nie nabija ?
    Bo inna naprawa sie nie oplaca :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-09-28 18:14:36
    Temat: Re: Klima przerywa
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 15:35 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > szukac problemow w elektryce, czy ... czynnik zszedl, a cos mi chodzi po
    > glowie, ze tam jakis czujnik cisnienia jest, zabezpieczajacy przed czyms
    > tam.

    Zacznij od tego:

    http://klimatyzacja-samochodowa.eprace.edu.pl/716,Pr
    esostat.html

    TG

  • 3. Data: 2016-09-28 19:38:31
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > Zacznij od tego:

    > http://klimatyzacja-samochodowa.eprace.edu.pl/716,Pr
    esostat.html

    W trzecim punkcie jest parownik, powinno być skraplacz.