  • 1. Data: 2017-10-22 10:45:08
    Temat: Klima w samochodzie i odgrzybianie.
    Od: LEON <l...@p...onet.pl>

    Witam.W sieci nie znalazłem konkretów w sprawie odgrzybiania
    klimatyzacji w samochodzie i pytam kolegów którzy mają takowe urządzenie
    do odgrzybiania i może podzielić się jakie urządzenie kupić oczywiście
    prywatnie.
    Leon

  • 2. Data: 2017-10-22 10:57:17
    Temat: Re: Klima w samochodzie i odgrzybianie.
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-10-22 o 10:45, LEON pisze:

> [...]
    > klimatyzacji w samochodzie i pytam kolegów którzy mają takowe urządzenie
    > do odgrzybiania i może podzielić się jakie urządzenie kupić oczywiście

    Może napisz coś więcej - ile będzie używane, jaki budżet...
    Niedawno był taki wątek:
    https://groups.google.com/d/topic/pl.misc.samochody/
    UPGojopYi28/discussion

    Temat odgrzybiania często pojawia się na różnych forach motoryzacyjnych...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2017-10-22 11:18:22
    Od: Leon <l...@p...onet.pl>

    W dniu 22.10.2017 o 10:57, Dykus pisze:
> [...]
    UPGojopYi28/discussion

    > Temat odgrzybiania często pojawia się na różnych forach motoryzacyjnych...

    Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet
    to około do 500zł.
    Leon

  • 4. Data: 2017-10-22 12:44:33
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-10-22 o 11:18, Leon pisze:

    > Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet
    > to około do 500zł.

    Warto więc kupować swoje? Na grouponach oferty odgrzybiana 20-50zł (w
    tym serwis całej klimatyzacji), nawet jakieś ultradźwiękowe ostatnio...

    Jak chcesz swoje to ja bym kupił najdroższe, patrząc na wydajność.
    Są tacy, którzy składają sami - przetwornica, pompka, generator ozonu,
    to się da kupić w internecie... Bywa, że te dostępne w handlu składają
    się z podobnych podzespołów.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2017-10-22 15:40:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 22 Oct 2017 11:18:22 +0200, Leon napisał(a):

    > Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet
    > to około do 500zł.
    > Leon

    Żeby używać 2x do roku opłaca Ci się kupować swój?

    Bo tak z mojego rozglądania wyszło że te tanie są nic nie warte i kupiliśmy
    sobie taki (ale to już 1500zł). Za to można nim ozonować też pomieszczenia.
    http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-do-klimat
    yzacji-24g-h-i4975689642.html

  • 6. Data: 2017-10-22 19:00:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.10.2017 o 10:45, LEON pisze:
> [...]
    > klimatyzacji w samochodzie i pytam kolegów którzy mają takowe urządzenie
    > do odgrzybiania i może podzielić się jakie urządzenie kupić oczywiście
    ale do jednego auta czy jako urządzenie do warsztatu? Bo jak prywatnie,
    to Ci powiem, że jeśli już coś śmierdzi, to tego inaczej niż
    mechanicznie nie usuniesz. Ozonowanie o ile wogóle, zniszczy wierzchnią
    warstewkę, a to co pod spodem - zostanie

    ToMasz