  • 1. Data: 2011-05-13 09:11:19
    Temat: Klimatyzacja - pytanie
    Od: greqq <g...@o...pl>

    Witam, pytanko czy wymianę filtru kabinowego i ozonowanie powinno
    wykonać się po napełnieniu klimatyzacji czy jest to nieistotne w
    jakiej kolejności?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-05-13 09:47:37
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    greqq wrote:
    > Witam, pytanko czy wymianę filtru kabinowego i ozonowanie powinno
    > wykonać się po napełnieniu klimatyzacji czy jest to nieistotne w
    > jakiej kolejności?

    napelnienie -nie istotne, wykonaj wymiane filtru przed ozonowaniem zaraz (moze
    i tak trzeba bedzie tam dojsc przez klapke filtru to za jednym razem).

  • 3. Data: 2011-05-13 09:48:07
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-13 09:11, greqq pisze:
    > Witam, pytanko czy wymianę filtru kabinowego i ozonowanie powinno
    > wykonać się po napełnieniu klimatyzacji czy jest to nieistotne w
    > jakiej kolejności?

    Po. Bo przed klima może nie działać, z powodu braku czynnika. Jeśli
    działa to nie ma znaczenia. A napełnianie powinno się robić po
    uszczelnieniu układu, bo czynnik sam z siebie nie znika.

  • 4. Data: 2011-05-13 11:30:25
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-13 09:47, Papkin pisze:

    > napelnienie -nie istotne, wykonaj wymiane filtru przed ozonowaniem zaraz
    > (moze i tak trzeba bedzie tam dojsc przez klapke filtru to za jednym
    > razem).

    dla mnie raz gosciu napelnil i chcial odgrzybiac bez wymiany filtra bo
    nie mial, mialem sam sobie filtr wymienic po odgrzybianiu - zjechalem
    kolesia, ze mi ciemnote wciska

    gregor

  • 5. Data: 2011-05-13 11:39:22
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

    > A napełnianie powinno się robić po
    > uszczelnieniu układu, bo czynnik sam z siebie nie znika.

    Sam z siebie to freon nie znikal - obecnie czynnika moze niestety ubywac nawet
    10-15% / rok..

  • 6. Data: 2011-05-13 21:31:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Sam z siebie to freon nie znikal - obecnie czynnika moze niestety ubywac nawet
    > 10-15% / rok..

    Dżizas, wiem, że niedawno dokonano pierwszej udanej teleportacji jednej
    cząstki. Ale w twoim samochodzie dokonuje się teleportacja w wielkości
    10-15% czynnika na rok - ogłoś to, będziesz slawny.

  • 7. Data: 2011-05-13 23:30:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Sam z siebie to freon nie znikal - obecnie czynnika moze
    > niestety ubywac nawet 10-15% / rok..

    Co roku znajdzie się ktoś, kto te brednie powiela w sieci...
    Po co takie głupoty wypisujesz, pablo?
    W sprawnej, szczelnej klimie nie ubywa tak dużo czynnika.

    Tyle ubywa z klimy w aucie po wypadku który spowodował
    małe rozszczelnienie...

    Takie dziury trzeba łatać a jeśli się komuś NIE OPŁACA
    naprawiać/uszczelniać przy 10% ubytku to jest to inna sprawa
    niż mówienie że w sprawnej klimie może tyle ubywać
    - nie ubywa tyle...

  • 8. Data: 2011-05-13 23:31:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iqk0u2$kas$1@news.onet.pl...

    > Dżizas, wiem, że niedawno dokonano pierwszej udanej teleportacji jednej
    > cząstki. Ale w twoim samochodzie dokonuje się teleportacja w wielkości
    > 10-15% czynnika na rok - ogłoś to, będziesz slawny.

    Robson - nie chodzi o teleportację tylko o nieszczelności w systemie.

  • 9. Data: 2011-05-13 23:32:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:iqinnp$3o9$1@news.onet.pl...

    > Po. Bo przed klima może nie działać, z powodu braku czynnika. Jeśli działa
    > to nie ma znaczenia. A napełnianie powinno się robić po uszczelnieniu
    > układu, bo czynnik sam z siebie nie znika.

    Ale on się nie pytał czy uszczelniać trzeba przed czy po ładowaniu
    klimy... :-) Przeczytaj uważnie pytanie jeszcze raz :-)

  • 10. Data: 2011-05-13 23:32:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gregor" <c...@g...pl> wrote in message

    > dla mnie raz gosciu napelnil i chcial odgrzybiac bez wymiany filtra bo nie
    > mial, mialem sam sobie filtr wymienic po odgrzybianiu - zjechalem kolesia,
    > ze mi ciemnote wciska

    Co to za auto, ile ma lat i czemu trzeba odgrzybiać? Śmierdzi coś?