  • 1. Data: 2018-05-24 18:35:35
    Temat: Klonowanie danych między smartfonami
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Dotyka się najpierw tyłami a potem po blutooth.
    Ale to nie wszystko przekopiuje.
    Dla Samsunga jest świetna aplikacja Smart Switch.
    A teraz pytanie: jak sklonować z zapełnionego starego LG na Samsunga?

  • 2. Data: 2018-05-25 18:03:07
    Temat: Re: Klonowanie danych między smartfonami
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-05-24 o 18:35, Borneq pisze:
    > Dotyka się najpierw tyłami a potem po blutooth.
    > Ale to nie wszystko przekopiuje.
    > Dla Samsunga jest świetna aplikacja Smart Switch.
    > A teraz pytanie: jak sklonować z zapełnionego starego LG na Samsunga?

    Zależy, co chcesz przenieść. Jeżeli chodzi o rzeczy typu SMSy, rejestr
    połączeń, książkę telefoniczną (o ile nie jest zapisywana na koncie
    Google) - to MyPhoneExplorer sprawdzi się w tym doskonale. Część danych
    zachowuje samo Google, do reszty to musiałbyś chyba roota zaprząc + soft
    typu Titanium Backup.
    --
    Roman S.

  • 3. Data: 2018-05-25 20:56:15
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 25.05.2018 18:03, Roman S. wrote:
    > W dniu 2018-05-24 o 18:35, Borneq pisze:
    > do reszty to musiałbyś chyba roota zaprząc + soft typu Titanium Backup.
    Podobno aplikacja Helium Backup pozwala na kopię danych aplikacji bez
    roota, ale osobiście tego nigdy nie testowałem. Od kilku lat regularnie
    rootuję smartfona i używam do backupu tylko Titanium Backupa.

  • 4. Data: 2018-05-28 10:30:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 20:56, mrvtktjv pisze:
    > Podobno aplikacja Helium Backup pozwala na kopię danych aplikacji bez
    > roota, ale osobiście tego nigdy nie testowałem. Od kilku lat regularnie
    > rootuję smartfona i używam do backupu tylko Titanium Backupa.

    Kopiowałem tak save gier na nowy telefon córki. Większość się nie
    skopiowała, ale może coś źle robiłem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak