  • 1. Data: 2018-04-02 20:10:36
    Temat: Kłopot z OK Google
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Pojawiła mi się dziwna rzecz. Chodzi o telefon Nexus 6p z Androidem 8.1.
    Otóż nie działa "ok google". Gdy dotknę mikrofon na pasku wyszukiwania,
    to bez problemu wypowiadane komendy są realizowane.

    Zrobiłem następną rzecz: odinstalowałem Google i zainstalowałem je
    ponownie. Co ciekawe uczyniłem to przez sklep bo z poziomu
    "powiadomienia i aplikacje" nie da się tego osiągnąć. Dlaczego?

    Po tej operacji pozbyłem się pulpitów i wszystko od nowa musiałem na
    nich ustawiać ale "ok Google" zaczęło działać. Wykonałem kilka restartów
    - działa nadal. Ale po kilku dniach zdechło. Znów przeinstalowałem i
    działa. Czy wiecie o co chodzić może?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-05-12 11:55:08
    Temat: Re: Kłopot z OK Google
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Problem rozwiązał się wraz z najnowszą poprawką do Androida 8.1

    --
    Pozdrawiam,
    Marek