  • 1. Data: 2014-10-30 21:00:09
    Temat: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Wszystko było OK dopóki korzystałam z TV kablowej.
    Problemy zaczęły się od czasu zmiany na TV odbieraną
    poprzez modem i dekoder.
    W obu przypadkach przekaz analogowy.
    Problem objawia się tym, że z różną częstotliwością,
    czasami nawet co chwilę, obraz psuje się do postaci
    jakby pikseli. Trwa to krótką chwilę i samo wraca
    do normy.
    Ponadto, też od czasu do czasu, występują jakieś dziwne
    dźwięki w rodzaju jakby kliknięcia.
    Często te zakłócenia obrazu jak i dziwne dźwięki pojawiają
    się równocześnie, ale zdarzają się także oddzielnie.

    Zdaję sobie sprawę z tego, że wskazanie konkretnej przyczyny
    po podaniu tylko powyższych danych nie będzie możliwe.
    Jednak proszę o ukierunkowanie poszukiwań powodu tych
    kłopotów.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2014-10-30 21:33:02
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zocha,

    Thursday, October 30, 2014, 9:00:09 PM, you wrote:

    > Wszystko było OK dopóki korzystałam z TV kablowej.
    > Problemy zaczęły się od czasu zmiany na TV odbieraną
    > poprzez modem i dekoder.
    > W obu przypadkach przekaz analogowy.

    Watpię.

> [...]
    > Często te zakłócenia obrazu jak i dziwne dźwięki pojawiają
    > się równocześnie, ale zdarzają się także oddzielnie.

    Typowe zakłócenia transmisji CYFROWEJ.

    > Zdaję sobie sprawę z tego, że wskazanie konkretnej przyczyny
    > po podaniu tylko powyższych danych nie będzie możliwe.
    > Jednak proszę o ukierunkowanie poszukiwań powodu tych
    > kłopotów.

    Spróbuj na pl.rec.telewizja

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-10-30 21:48:04
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > Watpię.
    Dlaczego?

    > Typowe zakłócenia transmisji CYFROWEJ.
    Czy to oznacza, że gdy kupię telewizor cyfrowy, to te problemy
    same znikną?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2014-10-30 22:10:02
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > Watpię.

    Uzupełnię: w obu przypadkach łączenie przez SCART (eurozłącze). Na 100%.
    To nie jest analogowe?
    Skąd ta wątpliwość?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 5. Data: 2014-10-30 22:27:58
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 30.10.2014 o 22:10, Zocha pisze:

    > Uzupełnię: w obu przypadkach łączenie przez SCART (eurozłącze). Na 100%.
    > To nie jest analogowe?
    > Skąd ta wątpliwość?

    To nie ma znaczenia jakie podłączenie, liczy się w jakiej postaci jest
    sygnał odbierany i przetwarzany. Wysyłany do telewizora to może być
    nawet analogowym do bólu CVBSem.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 6. Data: 2014-10-30 22:28:47
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Zocha" <...@...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Uzupełnię: w obu przypadkach łączenie przez SCART (eurozłącze). Na 100%.
    > To nie jest analogowe?
    > Skąd ta wątpliwość?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zocha

    Proste - TV przez Internet jest zawsze Cyfrowa. Masz obraz jakości SD, ale
    cyfrowy. A ustalić przyczynę jets bardzo łatwo - Twój internet jest za
    wolny, nie wystarcza, yby dostarczyc odpowiednio szybko informacje do
    dekodera.

  • 7. Data: 2014-10-30 23:12:26
    Od: "Zocha" <...@...pl>

> [...]
    > cyfrowy. A ustalić przyczynę jets bardzo łatwo - Twój internet jest za
    > wolny, nie wystarcza, yby dostarczyc odpowiednio szybko informacje do
    Dzięki.

    Mam szybkość 20 Mbps i podobno więcej się nie da
    (praktycznie w testach wychodzi najwyżej 16 Mbps).
    Jeśli to jest za mało, to nie powinni zawierać umowy
    na telewizję.

    Czy te efekty mogą coś zepsuć w sprzędzie u mnie w domu,
    czy jest to "tylko" niedogodność?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 8. Data: 2014-10-30 23:47:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zocha,

    Thursday, October 30, 2014, 9:48:04 PM, you wrote:

    > Dlaczego?

    Bo nikt już nie nadaje analogowo - to bez sensu.

    Nie. To są zakłócenia transmisji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-10-30 23:48:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zocha,

    Thursday, October 30, 2014, 10:10:02 PM, you wrote:

    > Uzupełnię: w obu przypadkach łączenie przez SCART (eurozłącze). Na 100%.
    > To nie jest analogowe?
    > Skąd ta wątpliwość?

    Przekaz od dekodera do telewizora jest analogowy, wszędzie wcześniej
    jest cyfrowy. Zakłócenia są charakterystyczne dla transmisji cyfrowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-10-30 23:49:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zocha,

    Thursday, October 30, 2014, 11:12:26 PM, you wrote:

> [...]
    > (praktycznie w testach wychodzi najwyżej 16 Mbps).
    > Jeśli to jest za mało, to nie powinni zawierać umowy

    Ale to w zupełności wystarczy na telewizję.

    > Czy te efekty mogą coś zepsuć w sprzędzie

    W czym?

    > u mnie w domu, czy jest to "tylko" niedogodność?

    Tylko niedogodność.

    --
    Best regards,
    RoMan