  • 1. Data: 2017-10-01 09:34:50
    Temat: Knot do psychrometru
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. potrafi ktoś wskazać *sprawdzony* materiał który nadaje się jako
    knot do mokrego czujnika psychrometru ? W aplikacji obecnie są grube, 6
    mm czujniki Pt100 i stosowane wcześniej koszulki bawełniane są stanowczo
    za cienkie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2017-10-04 21:01:32
    Temat: Re: Knot do psychrometru
    Od: d...@g...com

    On Sunday, October 1, 2017 at 9:34:45 AM UTC+2, PeJot wrote:
> [...]
    > knot do mokrego czujnika psychrometru ? W aplikacji obecnie są grube, 6
    > mm czujniki Pt100 i stosowane wcześniej koszulki bawełniane są stanowczo

    Normalnie włosów się chyba używa.

  • 3. Data: 2017-10-05 12:26:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik d.bankosz napisał w wiadomości grup

    >Normalnie włosów się chyba używa.

    To chyba inny psychrometr masz na mysli, taki "odpustowy".

    Jesli bawelna jest dobra, to zrobic z bawelny, przeciez jej nie
    brakuje :-)

    Tylko kwestia czy chce wam sie szyc, czy wystarczy owinac
    bandazem/gaza,
    albo sprawdzic np knot do lampy naftowej, fantazyjnych sznurowek
    poszukac,
    czy poszukac producenta oplotow bawelnianych :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-10-05 21:38:58
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-05 o 12:26, J.F. pisze:

    > To chyba inny psychrometr masz na mysli, taki "odpustowy".

    To się chyba nazywa higrometr?

    WM

  • 5. Data: 2017-10-07 09:00:08
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-10-05 o 12:26, J.F. pisze:

    > Jesli bawelna jest dobra, to zrobic z bawelny, przeciez jej nie brakuje :-)

    Brakuje w nadającej się do użytku postaci. Są sznury, ale pełne w środku
    i nie wiadomo czy da się środek wywalić bez zniszczenia całości.

    > Tylko kwestia czy chce wam sie szyc, czy wystarczy owinac bandazem/gaza,
    > albo sprawdzic np knot do lampy naftowej,

    Potrzebuję sprawdzonego rozwiązania, gdyż...

    > fantazyjnych sznurowek poszukac,

    sznurówki się kompletnie nie sprawdzają.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2017-10-07 10:06:53
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-07 o 09:00, PeJot pisze:

> [...]
    >
    > Potrzebuję sprawdzonego rozwiązania, gdyż...

    > sznurówki się kompletnie nie sprawdzają.

    Sznury plecione, zrobione są z oplotu osadzonego na rdzeniu.
    Rdzeń daje się bez problemu wyciągać nawet z kilkumetrowych kawałków.
    Trzeba tylko kupić odpowiednio gruby sznur (bez impregnacji).
    Widać, że takie są używane:
    https://fungichem.pl/media/products/93096d23874b1ce0
    be279c5809dcac0d/images/thumbnail/big_Psychometr-aug
    ust.jpeg

    WM

  • 7. Data: 2017-10-07 12:43:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Oct 2017 09:00:08 +0200, PeJot napisał(a):

    > Brakuje w nadającej się do użytku postaci. Są sznury, ale pełne w środku
    > i nie wiadomo czy da się środek wywalić bez zniszczenia całości.

    Wzialbym starego t-shirta, zlozyl na pol, jeden szew na maszynie
    kawalek od brzegu i wychodzi "rurka".
    A potem zony lub krawcowej spytac, jak to zrobic, zeby sie nie
    strzepilo :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-10-07 12:49:35
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 12:43, J.F. pisze:

    > Wzialbym starego t-shirta, zlozyl na pol, jeden szew na maszynie
    > kawalek od brzegu i wychodzi "rurka".

    Zrobić się da ale czy będzie działać, znaczy się odpowiednio szybko
    transportować wilgoć z wanny na czujnik to nie wiem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2017-10-07 23:15:52
    Od: 4...@g...com

    Od pewnego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Czuje ze
    niedlugo bede jeszcze czekal.

  • 10. Data: 2017-10-08 16:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Oct 2017 14:15:52 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Od pewnego czasu czekam az ktos spyta czy mozna prac papier toaletowy. Czuje ze
    niedlugo bede jeszcze czekal.

    Bodajze Szwedzi sie spytali, czy mozna prac papier biurowy.
    Mozna.

    W odpowiednim rozpuszczalniku wydruki z laserowki ladnie schodza i
    mozna kartke uzyc ponownie.

    J.