  • 1. Data: 2020-03-28 14:52:03
    Temat: Kocham policjantów
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Korzystając, że koronawirus skłania do pisaniu o wszystkim to sobie napiszę.

    Przed chwilą zachciało mi się kawy napić a że ciasto by się do niej
    przydało to (żeby nie było poza tematem grupy) pojechałem po nie do
    sklepu. Ale czym pojechałem. Twizy ładuje się więc pylnąłem się
    skuterkiem. Po drodze zatrzymał mnie gostek, co to jest? Mówię, że
    skuter. No dobra, jadę dalej. Zajechałem, przerwa techniczna. I tak
    sobie czekamy. Słucham co ludzie mówią. Jakaś połówka "Pojdę do
    prywatnego sklepu bo nie będę tu stać", jakby ten nie był prywatny.
    Stoimy stoimy. Odzywa się starsza pani "Po co ja tutaj przyszłam". Myśli
    myśli. "A ciasto. Bo ja bym nakupiła a o cieście zapomniała". Na
    szczęście otwarli bo bym chyba jeszcze wysłuchał kolejnych bystrych
    myśli :-) Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do
    windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

  • 2. Data: 2020-03-28 15:55:43
    Temat: Re: Kocham policjantów
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 14:52, kk pisze:

    > Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje, wjechałem do
    > windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was :-)

    Co kupiłeś?

  • 3. Data: 2020-03-28 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

> [...]
    > bystrych myśli :-) Kupiłem, jadę z powrotem, nikt nie zatrzymuje,
    > wjechałem do windy, z windy do mieszkania. I jestem teraz dla Was

    Łzy płyną... wzruszyłem sie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 4. Data: 2020-03-28 16:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 15:55, cef pisze:

    > Co kupiłeś?

    Prawe lusterko do twizy, na przyły tydzień ma dojść hak.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-03-28 19:34:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-28 15:55, cef wrote:

    > Co kupiłeś?

    To, co miałem kupić, ale tak mnie rozśmieszyło to ciasto ... ile to razy
    w sklepie zastanawiam się co miałem kupić. Zapomniam właściwie już
    przechodząc z kuchni do pokoju. Sobie pomyślałem by panel w kuchni
    zrobić do robienia zamówień...

    A skuter mały jest i cichy, można jedzić po domu. Kto nie chce to nie
    jeździ.

  • 6. Data: 2020-03-28 19:38:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 16:09, Shrek pisze:

    > na przyły tydzień ma dojść hak.

    Żeby ją traktorem ciągnąć, jak trzeba szybciej pojechać?

  • 7. Data: 2020-03-28 20:12:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 19:38, t-1 pisze:

    > Żeby ją traktorem ciągnąć, jak trzeba szybciej pojechać?

    To twizy jest ona a nie on?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-03-28 20:58:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 20:12, Shrek pisze:

    > To twizy jest ona a nie on?

    Z takim uczuciem właściciel się odnosi, więc myślałem , ze ona.

  • 9. Data: 2020-03-28 21:05:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 20:58, t-1 pisze:

    > Z takim uczuciem właściciel się odnosi, więc myślałem , ze ona.

    Dobra - w sumie nie ważne:P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-03-30 03:16:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-28 19:34, kk wrote:

> [...]
    > zrobić do robienia zamówień...
    >
    > A skuter mały jest i cichy, można jedzić po domu. Kto nie chce to nie

    A tu microcarem ktoś sobie jeździ po domu

    http://niusy.pl/@youtu.be/abg