  • 1. Data: 2017-10-18 14:31:33
    Temat: Kody zrodlowe do ksiazki "Projektowanie systemow wbudowanych..."
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Cześć,

    Mam od dawna książke Jacka Augustyna "Projektowanie systemów wbudowanych na
    przykladzie rodziny SAM7S z rdzeniem ARM7TDMI"

    Kody źrodłowe były dostępne na sparrow-rt.com ale niestety ich nie zachowalem.

    Szukajac informacji dowiedziałem się ze Autor niestety nagle zmarł w 2015 roku i
    pewnie dlatego domena sparrow-rt.com juz nie dziala.

    Czy ktos moze ma gdzies zachomikowane źródla dysku i moglby udostępnic?
    Chciałbym paru konstrukcj spróbowac na Cortex-M3 a za bardzo nie che mi sie
    przepisywać z papieru.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2017-10-18 15:15:54
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-18 o 14:31, Marcin pisze:
    > za bardzo nie che mi sie przepisywać z papieru.

    Jak owych kodów nikt Ci nie podeśle, i będziesz czuł się skazany na tą
    papierówkę, to zanim weźmiesz się do pisaniny, to uświadom sobie czym są
    programy z ogólno-zwanej grupy OCR:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/OCR
    A z nich (jest sporo, w tym i darmowe) gorąco mogę polecić ABBYY
    FineReader, wraz z licznymi dodatkami, np. ScreanShotReader.
    Specjalnie dla tego programu (między innymi) zainstalowałem (z przymusu
    niejako) virtualnego XP-ka, bo mam tylko starą wersję ABBYY, na 10-ce
    nie da się jej zainstalować. Odczytuje skany wprost perfekcyjnie, niemal
    bezbłędnie, kuma zawartość, i układ tabel, "widzi" PL-iterki ---- cóż
    można więcej wymagać? Ano żeby też był darmowy, niestety, za jakość
    trzeba trochę kasy wysupłać. Nie powiem ile, bo tą swoją instalkę mam w
    spadku, więc cen nie znam.

  • 3. Data: 2017-10-18 23:18:27
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    To że OCR istnieje to ja wiem, nawet jest pare stron online które konwertują za free
    i nawet bez podawanie emaila.
    Ze zdjęcia robionego na szybko telefonem i przepuszczonego przez taką stronę OCR
    niestety nic sensownego nie wyszlo - dość mały i "cienki" font. Może jakbym
    poprobował lepszego swiatała, jakąś szybę polożyc żeby kartki płaskie były...za dużo
    zachodu.

    Walczenie z instalowaniem programów, do których nie mam licencji zabierze więcej, niż
    przepisanie interesujących mnie 2 czy 3 listingów.

    Marcin