  • 1. Data: 2011-12-08 21:05:33
    Temat: Kogoś poj.... ało... !!!
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Nie dość, że ta stara 4ka(inna sprawa, że nowej jeszcze nie ma w tym
    miejscu) między Brzeskiem a Tarnowem to jest jeden 20 km korek, nie
    dość, że ten ruch przez budowę autostrady jest jeszcze większy, to teraz
    w grudniu przed świętami jakiś uczony wpadł na pomysł, żeby robić tam
    teraz remont drogi.
    Dziś pobiłem nowy rekord... prawie 2,5 godziny...
    Jeszcze bym zrozumiał gdyby ta droga była w jakimś tragicznym stanie...
    ale tam przecież nie było ani kolein, ani dziur... normalna droga, którą
    się całkiem spoko przejeżdżało.
    Jeśli ktoś nie ma co z pieniędzmi zrobić, to znalazłbym w tamtym rejonie
    kilkadziesiąt km dróg do remontu w trybie pilnym.
    To chyba już nie jest tylko głupota, bo nie wierzę, że można być aż tak
    głupim.. to chyba jakaś złośliwość, albo ktoś dał zarobić szwagrowi.

  • 2. Data: 2011-12-08 21:14:23
    Temat: Re: Kogoś poj.... ało... !!!
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nikogo nie po....ło tylko mamy ustawę o zamówieniach publicznych, która
    dba o to, żeby nasze pieniądze były wydawane racjonalnie, czyli, żeby
    było tanio.
    Tak więc postępowanie przetargowe zaczyna się z początkiem roku, koło
    września urzędnicy mają już wszystko gotowe i wykonawca może tak gdzieś
    październik-listopad wchodzić na robotę.
    Dzięki temu mamy też tanie budowy, gdzie pracuje się na JEDNĄ zmianę bez
    sobót i niedziel, przez co możemy cieszyć się ruchem wahadłowym przez
    kilka miesięcy zamiast kliku tygodni, co daje nam czas do refleksji, nad
    bezpotrzebą pośpiechu i przybliża nam ideę bezpiecznego, spokojnego
    ruchu pod opiekuńczym okiem licznych radarów Straży i Policji.
    pax między chrześcijany!
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-09 05:56:11

    On 12/08/2011 09:05 PM, Pablo wrote:
> [...]
    > To chyba już nie jest tylko głupota, bo nie wierzę, że można być aż tak
    > głupim.. to chyba jakaś złośliwość, albo ktoś dał zarobić szwagrowi.

    Zapraszam do Poznania.