  • 1. Data: 2016-10-19 19:05:55
    Temat: Kogoś pojebało do reszty?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    Co za gamoń naustawiał w Warszawie znaków zabraniających zawracania?
    Jadę al. Solidarności z Pragi o nie mogę zawrócić na drugą stronę ulicy,
    np. przed kino Femina.
    Tak samo jest na ul. pana Jana po skręcie w lewo.
    Wychodzi na to, że trzeba objechać pół Warszawy, żeby przejechać na
    drugą stronę ulicy.
    O co tu chodzi?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 2. Data: 2016-10-19 19:08:35
    Temat: Re: Kogoś pojebało do reszty?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > O co tu chodzi?

    O Janusza Galasa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2016-10-19 22:55:11
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 19.10.2016 o 19:05, Wiesiaczek pisze:
    > Wychodzi na to, że trzeba objechać pół Warszawy, żeby przejechać na
    > drugą stronę ulicy.
    > O co tu chodzi?

    He he, na Grochowskiej to samo ;) A jak wjedziesz w osiedle to
    jednokierunkowe, mozna kota dostac.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-10-20 09:26:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > Tak samo jest na ul. pana Jana po skręcie w lewo.
    > Wychodzi na to, że trzeba objechać pół Warszawy, żeby przejechać na

    o Budapeszt w Warszawie.
    Tam prawie nigdzie nie można nawet skręcać w lewo :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-10-21 11:03:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-19 19:05, Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > Tak samo jest na ul. pana Jana po skręcie w lewo.
    > Wychodzi na to, że trzeba objechać pół Warszawy, żeby przejechać na

    Mam podejrzenie, ze np. ma to zwiazek z tramwajami.
    Wyobrazam sobie sytuacje w ktorej np. przy takiej feminie ktos
    zawracajacy czekajac na zjechanie potoku aut z przeciwka, zablokowalby
    na koncu skrzyzowania tramwaj ktory ruszyl z przystanku i jedzie
    w strone Pragi. Co prawda teraz tam chyba porobili z podzialem faz
    swiatel - nie pamietam jak to wyglada - wiec moze w teorii znalazloby
    sie warunki na zawrotke, ale moze tez niekoniecznie ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2016-10-23 16:00:25
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 11:03, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > swiatel - nie pamietam jak to wyglada - wiec moze w teorii znalazloby
    > sie warunki na zawrotke, ale moze tez niekoniecznie ;).

    Skoro są warunki do skrętu w lewo, to tym bardziej są warunki do
    zawrócenia - tam jest sporo miejsca, żeby zatrzymać się i przepuścić
    pieszych. Zawracający nie kolidują bardziej od skręcających.

  • 7. Data: 2016-10-23 16:19:52
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Mam podejrzenie, ze np. ma to zwiazek z tramwajami.
    > Wyobrazam sobie sytuacje w ktorej np. przy takiej feminie ktos
    > zawracajacy czekajac na zjechanie potoku aut z przeciwka,

    Nie ma aut z przeciwka!
    Jest zielone światło dla skręcających w lewo i pasy z przeciwka są w tym
    czasie zamknięte.

  • 8. Data: 2016-10-24 11:06:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-23 16:00, Wiesiaczek wrote:

    > Skoro są warunki do skrętu w lewo, to tym bardziej są warunki do
    > zawrócenia - tam jest sporo miejsca, żeby zatrzymać się i przepuścić
    > pieszych. Zawracający nie kolidują bardziej od skręcających.

    W miejscu gdzie nastepowala by ewentualna zawrotka, tak naprawde
    schodza sie cztery torowiska tramwajowe, to o wiele bardziej komplikuje
    ewentualne kolidowanie ruchu.

    - popatrz sobie na zdjecie satelitarne https://i.snag.gy/wJj5ec.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2016-10-24 11:19:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

    > Skoro są warunki do skrętu w lewo, to tym bardziej są warunki do
    > zawrócenia - tam jest sporo miejsca, żeby zatrzymać się i przepuścić
    > pieszych. Zawracający nie kolidują bardziej od skręcających.

    owszem kolidują z tramwajami skręcającymi Solidarności/Jan Pawła
    skręcający w lewo z Solidarności nie kolidują

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-10-24 11:30:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-23 16:19, Wiesiaczek wrote:

    > Nie ma aut z przeciwka!
    > Jest zielone światło dla skręcających w lewo i pasy z przeciwka są w tym
    > czasie zamknięte.

    To procz tego co napisalem przed chwila, mozliwe ze dodatkowym
    uzasadnieniem bedzie to zawracanie w tym miejscu stwarzaloby
    jeszcze ryzyko czolowej kolizji przez ewentualnego marudera ktory
    spotkalby sie z ruszajacymi samochodami - prostopadle masz trzypasmowa
    droge jednokierunkowa wiec zawrotka niejako przebiegalaby pod prad.

    Aby dalo sie tam przeprowadzic bezpiecznie zawracanie wysepka na
    wysokosci Feminy musialaby sie konczyc wczesniej.

    --

    memento lorem ipsum