eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKoła szpychowe vs pełne a uszkodzenie opony › Koła szpychowe vs pełne a uszkodzenie opony
  • X-Received: by 10.31.193.2 with SMTP id r2mr3074505vkf.11.1524651607112; Wed, 25 Apr
    2018 03:20:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.193.2 with SMTP id r2mr3074505vkf.11.1524651607112; Wed, 25 Apr
    2018 03:20:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
    m!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!x25-v6no21362
    2qto.0!news-out.google.com!p5-v6ni50756qtp.1!nntp.google.com!x25-v6no213618qto.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Wed, 25 Apr 2018 03:20:06 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.75.3.198;
    posting-account=lgv4bQoAAAC0HmFBRRWper9iGExHPNuh
    NNTP-Posting-Host: 185.75.3.198
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Koła szpychowe vs pełne a uszkodzenie opony
    From: August <t...@a...org>
    Injection-Date: Wed, 25 Apr 2018 10:20:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1958
    X-Received-Body-CRC: 3977257340
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:669820
    [ ukryj nagłówki ]

    Czołem Grupa!


    Czy jazda motocyklem (turystykiem ~200kg) na kołach nieszprychowych po szutrach bez
    skoków i agresywnych przelotów jakoś zauważalnie wpływa na samo prawdopodobieństwo
    złapania gumy? Zakładamy, że te same opony (bezdętkowe w czymś ciężkim,np
    https://motogumy.pl/images/Opony_motocyklowe/Felga_S
    upertenere_1200.jpg
    ). Wiadomo że wpływa na szybsze zużycie elementów, gorsza amortyzację, samo koło
    szprychowe się ugina, a tamto może pęknać itp., itd.) Ale sama opona w tym łańcuchu
    prawodopodobieństw narażenia na uszkodzenia będzie jakoś na końcu czy poczatku?

    Ktoś z was robił takie długie wielodniowe wyprawy szutrami na pełnych kołach
    tubeless?

    --
    pozdrav,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: