  • 1. Data: 2017-09-13 11:22:10
    Temat: Kolce w asfalcie
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwierc
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-09-13 12:58:07
    Temat: Re: Kolce w asfalcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwier
    cony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,77175
    9.html
    >Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

    No i jak sie w asfalcie znalazlo, bo taka ladna dziurka ... albo cos
    to musialo dlugo wciskac w upalne lato w pionowej pozycji, albo
    faktycznie ktos dziurke wywiercil i wsadzil.

    J.

  • 3. Data: 2017-09-13 14:11:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 11:22, Marek pisze:

    > http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwierc
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    > Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

    Z twórczego rozwinięcia pomysłu podanego w serialu zmiennicy.
    Tam oponiarza majątek kosztowała eksperymentalna nawierzchnia.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-09-20 17:00:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwierc
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    > Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

    Czy znamy już rozwiązanie zagadki?

  • 5. Data: 2017-09-21 13:57:37
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 20 września 2017 17:00:47 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    > Czy znamy już rozwiązanie zagadki?

    Ja tam widze po prostu wytoczony pręt sześciokatny i pomalowany na czarno.

  • 6. Data: 2017-09-21 14:08:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 13:57, s...@g...com pisze:
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    > Ja tam widze po prostu wytoczony pręt sześciokatny i pomalowany na czarno.

    Tylko po co tyle zachodu z toczeniem? Może to jakieś gotowce? :-)

    Robert

  • 7. Data: 2017-09-21 14:34:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2017-09-21 o 13:57, s...@g...com pisze:
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    >Tylko po co tyle zachodu z toczeniem? Może to jakieś gotowce? :-)

    Mnie to wyglada jak jakies narzedzie - np pilnik z trzonkiem.
    Ale szesciokatny pilnik ?
    I taki krotki ? Ok, moze byc zlamany.

    Jakas koncowka do mlotowiertarki ?

    Tak czy inaczej - w asfacie nie powinna sie znalezc.
    A sposob zamocowania jeszcze dziwniejszy - ktos by dziure wywiercil i
    wbil ?

    Czy wciskal ... co raczej wiele godzin by trwalo.

    J.

  • 8. Data: 2017-09-21 14:49:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 14:34, J.F. pisze:
> [...]
    > wbil ?
    >
    > Czy wciskal ... co raczej wiele godzin by trwalo.

    Chyba wiercone. Widać smugę pyłu, a może woda wypłukała z otworu. Ale na
    jedno wychodzi.
    Ładnie pomalowane. Nawet cześć robocza. Lekko farba wytarta. Albo od
    dziesiątek opon nieuszkodzony, albo to jest element od jakiegoś urządzenia.

    Robert

  • 9. Data: 2017-09-21 14:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >Ładnie pomalowane. Nawet cześć robocza. Lekko farba wytarta. Albo od
    >dziesiątek opon nieuszkodzony, albo to jest element od jakiegoś

    Element by mi ogolnosci pasowal, ale
    -od czego ? Zab od koparki ? Ząb od gąsienicy ? Raczej nie wyglada.

    -kąt wcisniecia taki dziwny, ze mi do niczego nie pasuje.

    J.

  • 10. Data: 2017-09-21 15:16:08
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 21 września 2017 14:56:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > -od czego ? Zab od koparki ? Ząb od gąsienicy ? Raczej nie wyglada.
    >
    > -kąt wcisniecia taki dziwny, ze mi do niczego nie pasuje.

    Jaki dziwny?
    prostopadle do powierzchni asfaltu.
    Po prostu ucięte na skos.

    Może to element wiertła ale mysle ze to po prostu uczciwie wytoczony pręt.