  • 1. Data: 2010-03-21 12:12:37
    Temat: Kolega kupił trefny sprzęt, jest finał sprawy.
    Od: CUT <c...@c...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=N6OdLw722_g&feature=r
    elated

    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=2093&post
    days=0&postorder=asc&start=0

    W skrócie. Kumpel kupił trefny sprzęt. Przy serwisie łożysk okazało się,
    że główka ramy była spawana.

    Handlarzyna krętacz - jakie to polskie...

    Finał sprawy w sądzie. Wynik: Sprzęt wraca do handlarza, kasa + odsetki
    do oddania.

  • 2. Data: 2010-03-21 12:29:56
    Temat: Re: Kolega kupił trefny sprzęt, jest finał sprawy.
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 21-03-2010 o 13:12:37 CUT <c...@c...pl> napisał(a):

    > Handlarzyna krętacz - jakie to polskie...

    Musiales w poprzednim zyciu strasznie nagrzeszyc, skoro bozia cie umiescil
    w najgorszej krainie.
    Ja jakos mieszkam w innej polsce bo nie mialem jeszcze takiego pecha. Ani
    we wloszech, ani w austrii, ani w niemczech i na ukrainie. pecha mialem
    jedynie na slowacji (brak piwa w niedziele).

    --
    jarek67
    Ech zizn.

  • 3. Data: 2010-03-21 13:37:58
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "CUT" <c...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.youtube.com/watch?v=N6OdLw722_g&feature=r
    elated

    Dobry koles - wzial kolege i razem we 2 nie zauwazyli spawanej glowki ramy?
    Nauka na przyszlosc i dla zielonych w temacie - nie znasz sie, kolega sie
    nie zna, nie znasz kogos kto sie zna - wez maszyne przed zakupem do dobrego
    serwisu na ogledziny (moze dodac do faq'a, ze kumpel nie wystarczy?).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-03-21 15:56:20
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:12:37 +0100, CUT napisał(a):

    > Finał sprawy w sądzie. Wynik: Sprzęt wraca do handlarza, kasa + odsetki
    > do oddania.

    Wyrok jest prawomocny - w sensie, że wszystkie instytucje odwoławcze
    zostały już 'zrealizowane'?

    PS. Dobrze, że znalazł się po prostu ktoś, kto nie odpuścił oszustwa i
    doprowadził sprawę do sądowego końca - chyba w żaden inny sposób nie
    wypleni się tego sku....a w naszym ukochanym kraju.

    BTW - mało się ma to do "pecha", "życia w innej krainie", czy "dobrego
    serwisu" - sami wiecie, że ta szara, złodziejska strefa naszego rynku
    używanej motoryzacji jest wszechobecna a żadna ze służb powołanych do
    wyplenienia tego nie kwapi się do aktywnych działań.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-03-21 16:30:53
    Od: n...@s...com

    On Sun, 21 Mar 2010 13:12:37 +0100, CUT <c...@c...pl> wrote:

    >Finał sprawy w sądzie. Wynik: Sprzęt wraca do handlarza, kasa + odsetki
    >do oddania.

    Szkoda ze sad nie nakazal zezlomowania padliny :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-03-21 16:34:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolega sie nie zna, nie znasz kogos kto sie zna - wez maszyne przed
    > zakupem do dobrego serwisu na ogledziny (moze dodac do faq'a, ze kumpel

    Dla coniektórych nadal wystarczy post na preclach typu: "może ktoś oblukać
    sprzęta w Koziej Wólce?"...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-03-21 16:40:29
    Od: n...@s...com

    On Sun, 21 Mar 2010 17:34:29 +0100, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    >Dla coniektórych nadal wystarczy post na preclach typu: "może ktoś oblukać
    >sprzęta w Koziej Wólce?"...

    Grzybol, zal Ci dupe sciska ze sam musisz dymac 1500km zeby sie
    dowiedziec ze sprzet ma kola w osemke, rdza przezarla blachy, a na
    kanapie ktos gral w kolko i krzyzyk scyzorykiem ?
    Przestan byc patafianem to takie zdalne oczy i Tobie uda sie znalezc.

    pozdrawiam
    newrom

  • 8. Data: 2010-03-21 16:46:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Przestan byc patafianem to takie zdalne oczy i Tobie uda sie znalezc.
    > pozdrawiam
    > newrom

    Ależ ja mam to w dupie szanowny newromie:-) Kolega jest jednym na kilka tysięcy
    przypadków, który odzyska swoją kasę po rozprawie w sądzie. Aż w TV się znalazł
    jego przypadek jako ciekawostka. A co ma powiedzieć inny kolega, który kupił
    podobną padlinkę po słynnym zapytaniu na preclach i podpowiedzi sławnego precla,
    że wszystko jest OK? Patafianie... :-) Pisze się normalnie: kutasie, baranie,
    skurwysynu, patafian, to cokolwiek staromodno/przedszkolne:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-03-21 17:49:18
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Mar, 14:37, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > wez maszyne przed zakupem do dobrego
    > serwisu na ogledziny (moze dodac do faq'a, ze kumpel nie wystarczy?).
    Tylko bron boze nie zabierac maszyny do pewnego autoryzowanego i
    uznawanego serwisu w Warszawie bo tam podczas diagnostyki "na oko"
    stwierdzaja krzywe lagi, spotkanie z przystankiem i bukjedenwie co
    jeszcze...

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 10. Data: 2010-03-21 18:25:49
    Od: n...@s...com

    On Sun, 21 Mar 2010 17:46:02 +0100, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    > A co ma powiedzieć inny kolega, który kupił
    >podobną padlinkę po słynnym zapytaniu na preclach i podpowiedzi sławnego precla,
    >że wszystko jest OK?

    Znaczy nie ogladal, nie spawdzal, nie zawiozl do serwisu tylko kupil
    bo ktos mu powiedzial ze jest ok ? Nie wiem.

    > Patafianie... :-) Pisze się normalnie: kutasie, baranie,
    >skurwysynu, patafian, to cokolwiek staromodno/przedszkolne:-)

    Musisz sie duzo bardziej postarac zebym zaczal bluzgac.

    newrom