  • 1. Data: 2014-08-25 07:52:52
    Temat: Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
    Od: SebX <s...@g...com>

    Witam.
    Jak w temacie kolega szuka auta (wersja podstawowa bez odliczenia VATu):
    * nowe
    * dluga gwarancja - ok. 100k km (badz z mozliwoscia dokupienia dodatkowej)
    * z mozliwoscia zalozenia LPG bez utraty gwarancji (badz fabryczna instalacja)
    * dla rodziny (bagaznik musi pomiescic wozek, zatem cos od golfa w gore - kompakty,
    kombi, suvy, mini vany, pickupy)
    * nie Dacia :)
    * jak najtansze
    Wersja druga jak powyzej, ale z mozliwoscia odliczenia VATu na firme
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-08-25 08:27:39
    Temat: Re: Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 07:52:52 UTC+2 użytkownik SebX napisał:
> [...]
    >
    > * dla rodziny (bagaznik musi pomiescic wozek, zatem cos od golfa w gore - kompakty,

    Za ile?
    Allegro, otomoto, gratka i filtrujemy, filtrujemy, a potem na przykład autocentrum i
    patrzymy ile pali, co inni na ten temat uważają, i tak przez kilka tygodni? miesięcy?
    A potem wyjeżdzamy autem z salon, lub komisu...
    ;-)

  • 3. Data: 2014-08-25 08:28:56
    Od: b...@g...com

    > Wersja druga jak powyzej, ale z mozliwoscia odliczenia VATu na firme
    >
    > Pozdrawiam

    A to tak po prawdzie w przypadku nowego auta nie ma znaczenia, no chyba, że by
    pickupa albo furgona/blaszkę kupować...
    Jedyna różnica, to czy coś pójdzie w koszty, czy nie.

  • 4. Data: 2014-08-25 08:32:12
    Od: SebX <s...@g...com>

    On Monday, August 25, 2014 7:27:39 AM UTC+1, b...@g...com wrote:

    > Za ile?

    > ;-)

    Powtarzam, ze jak najtansze ;-)

  • 5. Data: 2014-08-25 08:35:39
    Od: SebX <s...@g...com>

    On Monday, August 25, 2014 7:28:56 AM UTC+1, b...@g...com wrote:

    > A to tak po prawdzie w przypadku nowego auta nie ma znaczenia, no chyba, że by
    pickupa albo furgona/blaszkę kupować...

    > Jedyna różnica, to czy coś pójdzie w koszty, czy nie.
    Slyszalem, ze teraz maksymalnie mozna do 6 tys zl odliczyc vatu dla normalnego auta
    oraz caly dla aut z oddzielona przestrzenia bagazowa.
    Chce, zeby wszystko wrzucac w koszty.
    Pickup z podwojna kabina tez jest do zaakceptowania, ale woli cos gdzie bagaznik
    laczy sie na stale z przedzialem pasazerskim.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-25 08:48:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 23:35:39 -0700 (PDT), SebX napisał(a):

    > Pickup z podwojna kabina

    Sama radosc z jazdy. Ciasnota i komfort wozu drabiniastego.

    Jak ma byc tanio, z gazem i duze dla rodziny, to niestety wybor nowych aut
    masz ograniczony. Jak nie Dacia, to moze kura Octavia kombi. I to by bylo
    na tyle.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-08-25 11:04:12
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Na dzien dzisiejszy kupilbym Astre Kombi 1.4 Turbo.
    Mozesz kupic z fabryczna LPG, lub samemu zagazowac. Ten silnik dobrze
    sie gazuje.
    Wersja bez turbo nie znosi LPG.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2014-08-25 12:02:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.08.2014 07:52, SebX pisze:
    > Witam.
    > Jak w temacie

    w temacie jest słowo ekonomiczne.
    JEst ono nadużyciem. nowe auto nie jest ekonomicznym wydatkiem. Nowy
    fiat może być bardzie ekonomiczne od nowej skody, ale po 3 latach ja
    wydam na wszelkie remonty i naprawy i zakup auta, tyle ile wynosi sama
    utrata wartości najtańszego nowego auta. bez jego kosztów eksploatacji.
    Tak więc albo chce nowe, bo ma kase, kaprys, fajnie pod kosciół
    podjeżdżać, nikt bogatemu nie zabrania, albo che się tanio przemieszczać
    z punktu a do b

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-08-25 18:34:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Aug 2014 12:02:09 +0200, ToMasz

    > fajnie pod kosciół podjeżdżać

    Nie stać cię, więc dorabiasz ideologię. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2014-08-25 19:52:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 25 Aug 2014 12:02:09 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >wydam na wszelkie remonty i naprawy i zakup auta, tyle ile wynosi sama
    >utrata wartości najtańszego nowego auta.

    Z cxiekawosci pytam: dlaczego na NOWY samochod tzreba tyle wydac? Na
    remonty, znaczy? Co w NOWYM samochodzie tzreba remontowac?

    A.L.