  • 1. Data: 2014-04-05 15:38:50
    Temat: Kolejna niewinna przysługa na przejściu...
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    140404/
    POWIAT0206/140409488

    Do tragedii doszło w piątek, około godziny 8 rano na przejściu przez
    dwupasmową ulicę Szarych Szeregów. 18-latka została śmiertelnie potrącona
    przez kierowcę opla, druga z pieszych, 17-latka, została ranna.

    Na miejscu zginęła 18-latka.

    Do tragedii doszło na przejściu dla pieszych na wysokości targowiska.
    Dwie młode kobiety weszły na nie, idąc w kierunku targu.

    NIE MIAŁA ŻADNYCH SZANS

    Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że najpierw zatrzymały się na wysepce
    rozdzielającej dwa pasy jezdni. Gdy na lewym pasie zatrzymał się samochód
    jadący od świateł na skrzyżowaniu z ulicą Wernera, ruszyły dalej. Wtedy
    uderzył w nie 28-letni kierowca opla, który poruszał się prawym pasem.

    Uderzenie było tak silne, że ciało 18-latki znalazło się na jezdni aż
    kilkadziesiąt metrów za przejściem, a auto zatrzymało się jeszcze dalej.
    Piesza nie miała żadnych szans, zginęła na miejscu. 17-latka, która szła
    razem z nią, została ranna, przewieziono ją do szpitala.

    NA MIEJSCU POLICJA I PROKURATOR

    Kierowca auta po uderzeniu w kobiety omal nie przekroczył jeszcze
    środkowego pasa, ale ostatecznie samochód stanął po około 100 metrach od
    przejścia.

    - Kierowca jest mieszkańcem Radomia. Był trzeźwy - mówiła nam Justyna
    Leszczyńska z radomskiej policji.

    Zaraz po wypadku ten pas jezdni został wyłączony z ruchu, a swoje
    czynności prowadzili tam policjanci i prokurator.

    WSTRZĄSAJĄCY WIDOK

    Świadkowie i przechodnie na miejscu wypadku byli wstrząśnięci widokiem
    leżących na jezdni zwłok młodej dziewczyny, przykrytych czarnym workiem.

    Jedna z kobiet apelowała do policjantów: - Zróbcie coś, bo kierowcy goniąc
    od świateł przez to przejście pędzą jak najszybciej, palą papierosy,
    gadają przez komórki. Niedawno jeden z ich dosłownie otarł mi pięty -
    mówiła.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 2. Data: 2014-04-05 15:50:03
    Temat: Re: Kolejna niewinna przysługa na przejściu...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Tomczyk" <g...@n...wp.pl> wrote in message
    > http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    140404/
    > POWIAT0206/140409488

    Po co powtarzasz wczorajszy wątek?

  • 3. Data: 2014-04-05 15:54:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    > http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    140404/POWIAT0206/140409488
    Sz. Pan ma rozdwojenie jaźni czy kłopoty z pamięcią?
    Nie dalej, jak wczoraj czytałem wątek:
    "Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu..."
    zapoczątkowany przez, a jakże "Grzegorza Tomczyka"
    WOJO

  • 4. Data: 2014-04-05 17:34:06
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 15:54:16 +0200, WOJO napisał(a):

    140404/POWIAT0206/140409488
    > Sz. Pan ma rozdwojenie jaźni czy kłopoty z pamięcią?

    Nenene. To wygląda tak, jakby Sz. Panu nie podobała się dyskusja w jego
    wątku, puścił cancelposta i myślał, że wątek został usunięty (sprawdzić
    czy nie administrator jakiegoś forum).

  • 5. Data: 2014-04-05 17:36:36
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 17:34:06 +0200, mlodz napisał(a):

    > Nenene. To wygląda tak, jakby Sz. Panu nie podobała się dyskusja w jego
    > wątku, puścił cancelposta i myślał, że wątek został usunięty (sprawdzić
    > czy nie administrator jakiegoś forum).

    Autopoprawka: właśnie zauważyłem subtelną różnicę w temacie. Strzelam
    więc, że o nią chodziło ;)

  • 6. Data: 2014-04-07 15:33:04
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Przepraszam wszystkich, chciałem zamienić treść tematu, skorzystałem z
    funkcji "Supersede article" w Pan 0.139 i wyszło, jak wyszło. Pewnie
    większość serwerów tego nie obsługuje.
    Mea culpa.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 7. Data: 2014-04-09 09:38:56
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=LUaufydWHs0

    Mam takich buraków więcej nagranych. Chyba zacznę to wysyłać na policję, bo
    mi kiedyś kogoś z rodziny zabiją i będę żałował...