  • 1. Data: 2010-11-25 23:26:37
    Temat: Kolejna opowieść harleyowa
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Być może Was zanudzam, ale co tam.
    Mam nadzieję na wybaczenie.
    Poczytajcie:
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6477,0,1,0,0-Harley-
    moja_miłość_II.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-11-26 06:06:45
    Temat: Re: Kolejna opowieść harleyowa
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" uderzył w nostalgiczna nutę:

    > Być może Was zanudzam, ale co tam.
    > Mam nadzieję na wybaczenie.
    > Poczytajcie:
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6477,0,1,0,0-Harley-
    moja_miłość_II.html

    Piękne, piękne, piękne... A najlepszy fragment o tych 500 dolcach.
    Osobiście, chyba bym nie dał rady pokusie...

    Zdroofka Johnny

    --
    www.johnny.art. pl kwaśne piwo, kaszanki i podejrzanej świeżości konina

  • 3. Data: 2010-11-26 14:29:59
    Temat: Re: Kolejna opowieść harleyowa a przy okazji piatkowo
    Od: "siniaczek" <s...@g...pl>

    "Johnny" <j...@p...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Szuwaks" uderzył w nostalgiczna nutę:

    Ech motorowcy-armaturowcy, wam jedno, no moze gora dwa w glowie

    http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

  • 4. Data: 2010-11-26 17:59:01
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "siniaczek" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:icog9c$900$1@inews.gazeta.pl...

    > Ech motorowcy-armaturowcy, wam jedno, no moze gora dwa w
    > glowie
    > http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

    Faaajne! :)))

    Szuwaks

  • 5. Data: 2010-11-26 18:15:45
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Piękne, piękne, piękne... A najlepszy fragment o tych 500
    > dolcach. Osobiście, chyba bym nie dał rady pokusie...

    Mnie się spodobało to, że pracując jako konstruktor w
    Instytucie PAN (2500 zł) autor mógł sobie pozwolić na
    Harleya :)
    To był rok '72.
    Ja pracując w latach '80 w Instytucie mogłem sobie pozwolić
    jedynie na bilet miesiączkowy.

    Szuwaks

  • 6. Data: 2010-11-26 18:25:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 19:15, Szuwaks pisze:

> [...]
    > To był rok '72.
    > Ja pracując w latach '80 w Instytucie mogłem sobie pozwolić jedynie na
    Mnie natomiast dumne tytułowanie za każdym razem Harley..bo to chyba
    motocyklem czy po modelu nie wypadało nazwać:-)
    Cosik jak własciciel najbidniejszej Corsy czy innego Polo nie nazwie
    swojej dumy inaczej jak Opel,VW Panie!!

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2010-11-26 19:32:18
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" z tym nickiem daleko nie zajdzie:

> [...]
    > To był rok '72.
    > Ja pracując w latach '80 w Instytucie mogłem sobie pozwolić jedynie na

    No trudno, żeby pucybut zarabiał tyle co inżynier ;-)

    Zdroofka Johnny

    --
    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszanki i podejrzanej świeżosci konina

  • 8. Data: 2010-11-26 20:22:11
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > No trudno, żeby pucybut zarabiał tyle co inżynier ;-)

    No pewnie -:))
    W moim Instytucie nie było pucybutów.
    Nawet mechanicznych.
    Ale rzeczywiście czasem musiałem zajmować się pucowaniem,
    jak serwis nie mógł przyjechać, jednego z najlepszych w
    ówczesnych czasach mikroskopu elektronowego.
    Bo zajmowałem się tym wtedy, czyli mikroskopią elektronową i
    mikroanalizą.
    Świat mikro- a nawet nano-
    Nie udał Ci się joke

    Szuwaks.

  • 9. Data: 2010-11-26 20:27:17
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazwać:-)
    > Cosik jak własciciel najbidniejszej Corsy czy innego Polo
    > nie nazwie swojej dumy inaczej jak Opel,VW Panie!!

    Być może masz rację.
    Ja też o swoim wózku mówię Opel -:)
    Natomiast czy nie wypada?
    Nie wiem jak to jest dziś, ale te wspomnienia pokazują ludzi
    z innej epoki, można powiedzieć z przeszłości.
    Fajnie, że chcą podzielić się nimi i barwnie to opisują.
    Myślę, że warto poczytać jak to było kiedyś.

    Szuwaks

  • 10. Data: 2010-11-26 21:59:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Johnny"
    Piękne, piękne, piękne... A najlepszy fragment o tych 500
    dolcach. Osobiście, chyba bym nie dał rady pokusie...

    Bo wspomnienia szlachetnieja z wiekiem
    Ja tez kiedys przeprowadzalem babcie przez jezdnie

    --
    Tytus
    żółta motorynka