  • 1. Data: 2020-01-02 18:10:43
    Temat: Kolejność kontaktów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jak zmienić wyświetlanie kontaktów w kolejności nazwisk.
    Teraz jest według imion.
    Mogę zmienić w przeglądarce w kontaktach Google, ale ta zmiana nie
    przekłada się na to, co widzę w telefonie. Inne zmiany na koncie Google,
    typu usunięcie dodanie kontaktu na bieżąco są aktualizowane.

    Android 9, Samsung A50.

    Robert

  • 2. Data: 2020-01-02 18:55:05
    Temat: Re: Kolejność kontaktów
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Teraz jest według imion.

    Nie ma NIC PROSTSZEGO na swiecie!

    - kontakty

    - trzy pionowe kropki

    - ustawienia

    - sortowanie

    --
    Zajebalowo WIOCHA =->> http://bit.ly/2sBkFTi

  • 3. Data: 2020-01-02 19:20:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 18:55, killing of predatory capitalism pest pisze:

    > Nie ma NIC PROSTSZEGO na swiecie!
    >

    > - kontakty
    >
    > - trzy pionowe kropki
    >
    > - ustawienia
    >
    > - sortowanie

    W moim jest:

    -Usuń
    -Udostępnij
    -Numer szybk. wybierania
    -Ustawienia
    -Kontakt z nami

    W ustawieniach w.w. są ustawienia połączeń.
    Nic nie znalazłem o kontaktach a tym bardziej o ich sortowaniu.

    Robert

  • 4. Data: 2020-01-02 19:29:07
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Nic nie znalazłem o kontaktach a tym bardziej o ich sortowaniu.

    Uzywam 'androSraka P' NIEmanipulowany OS (po jevvsku: 'brandingfree')

    --
    Zajebalowo WIOCHA =->> http://bit.ly/2sBkFTi

  • 5. Data: 2020-01-02 19:30:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > -Kontakt z nami
    >
    > W ustawieniach w.w. są ustawienia połączeń.
    > Nic nie znalazłem o kontaktach a tym bardziej o ich sortowaniu.

    Jest jeszcze taki "trybik" a tam masz USTAWIENIA KONTAKTÓW
    Sortuj według...
    Format nazwy...

    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    OPOZYCJA ZNÓW WTRĄCA SIĘ W NIE SWOJE AFERY

  • 6. Data: 2020-01-02 19:50:19
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > W moim jest:

    Inny typ ale podobnie OS funkcjonuje

    http://bit.ly/2SKDL43

    --
    Zajebalowo WIOCHA =->> http://bit.ly/2sBkFTi

  • 7. Data: 2020-01-02 19:50:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 19:30, LordBluzg(R) pisze:

    > Jest jeszcze taki "trybik" a tam masz USTAWIENIA KONTAKTÓW
    > Sortuj według...
    > Format nazwy...

    Trybik jest ale na stronie www z kontem Google, i tam tak jak pisałem
    mogę zmienić sortowanie.
    W telefonie nie widzę, a może nie można.
    Doinstalowałem to
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.contacts
    I tam jest jak chciałem.
    Widocznie KONTAKTY w telefonie A50 od Samsunga są takie jakie są.

    Robert

  • 8. Data: 2020-01-02 20:17:26
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Widocznie KONTAKTY w telefonie A50 są takie jakie są.

    Uzywam jezyk .pt albo .en (nie powinno byc znaczenia)

    W obsludze aplikacji "kontakty" po prawej jest
    "kolo zebate" (nalezy rozumiec ustawienia),
    pojawia sie to co w innym poscie podalem (koncowka).

    Wersja 3.8.27.5 (ladowana na bazarze/store "GamGunS")

    --
    Zajebalowo WIOCHA =->> http://bit.ly/2sBkFTi

  • 9. Data: 2020-01-02 20:48:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 20:17, killing of predatory capitalism pest pisze:

    > Uzywam jezyk .pt albo .en (nie powinno byc znaczenia)
    >
    > W obsludze aplikacji "kontakty" po prawej jest
    > "kolo zebate" (nalezy rozumiec ustawienia),

    Jest! Po przyciśnięciu ikony KONTAKTY pojawia się ikonka infor. o
    aplikacji, tam jest trybik i tryb sortowania.
    Dzięki. :-)

  • 10. Data: 2020-01-02 21:20:52

    O widzisz ;-)

    W sumie mnie to nie boli Galaxy S7

    Ale jak wiele mówi o jakości tego softu i jego nakładek

    ZGROZA