  • 21. Data: 2017-06-06 20:20:29
    Temat: Re: Kolejny szeryf idiota
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > P.S to nie ten odcinek, ale blisko
    > https://www.youtube.com/watch?v=ftvc72zG1rw

    Jareczku ?, czy mógłbyś zaprzestać kurewskiego manipulowania ?

    > A poza tym wyprzedza calkiem sprawnie,30-40s to trwa, a osobowki tez
    > maja swoje za uszami ... i drogowcy chyba tez

    Nie wiesz co napisać, nie pisz!

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2017-06-06 20:41:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 20:20:29 +0200, 007 napisał(a):
    > J.F. w
    >
    > Jareczku ?, czy mógłbyś zaprzestać kurewskiego manipulowania ?

    Chcialem znalezc jakis film z tego odcinka, a trafilem tylko taka
    perelke :-)

    Dwoch kretynow w osobowkach jezdzic nie umie, a tirom zakaza
    wyprzedzania :-)

    > Nie wiesz co napisać, nie pisz!

    Ale o co chodzi ?

    J.

  • 23. Data: 2017-06-06 21:01:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2017 o 20:14, J.F. pisze:

    > Polemizowalbym troche

    Ale w czym tu polemizować - robili wyścigi ślimaków - robili. Więc mieli
    innych w dupie. Znaczy dla ich dobra, żeby w biedrze towaru nie zabrakło.

    > ... ale co - tylko na tym odcinku mieli innych w d?

    Na innych też i na innych też się podobne znaki pojawiają.

    > A jak jechal 79 ? :-)

    A może poszli do lasu.

    > Albo bedzie jechal 60, bo jakis transport specjalny ?

    Nie będzie. Wyprzedzi i już. Albo trafi na służbistę, to niech sobie
    przypomni jak pyszczył "wyprzedzam bo mi wolno i jestem w pracy" - no to
    już mu nie wolno - właśnie dlatego, że sobie zapracował.

    Shrek

  • 24. Data: 2017-06-06 21:24:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 20:41:42 +0200, J.F. napisał(a):
    > Chcialem znalezc jakis film z tego odcinka, a trafilem tylko taka
    > perelke :-)

    Sa i filmy drogi
    https://www.youtube.com/watch?v=k3MmGWhUn3E

    ale znow mi zarzucisz ze manipulacja :-)

    no to lepszy
    https://www.youtube.com/watch?v=JXHXuP4tFWc

    Wiec o co tu chodzi ?

    Jeszcze bym rozumial, ze brak pasa awaryjnego, nie ma gdzie uciec ..
    ale jak tir droge zajezdza, to pas nie pomoze.

    J.

  • 25. Data: 2017-06-07 09:18:15
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Sa i filmy drogi
    > https://www.youtube.com/watch?v=k3MmGWhUn3E

    Co chcesz udowodnić>

    > ale znow mi zarzucisz ze manipulacja :-)

    Hmmm, ie jestem chyba taki straszny... I nie wiem o czym konfabulujesz ;P

    > no to lepszy
    > https://www.youtube.com/watch?v=JXHXuP4tFWc

    Lepszy niż sam wcześniej podałeś? No to "manipulujesz", że o niedostatku u
    Ciebie gonad nie wspomnę ;P

    > Wiec o co tu chodzi ?

    Kombinuj z kropka i pytajnikiemale nie tedy droga...

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2017-06-07 11:08:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170607.invalid...
    J.F. w
    >Co chcesz udowodnić>

    Ze wyprzedzajace sie tirmany nie stanowily problemu na tym odcinku.
    Wiec o co chodzi ?

> [...]
    >konfabulujesz ;P

    >Lepszy niż sam wcześniej podałeś? No to "manipulujesz", że o

    Takie dwa wyskoczyly na poczatku wyszukania. Dobra probka staystyczna
    ?

    Ale pierwszy to chyba w niedziele krecony, bo tirow tam na lekarstwo
    :-)

    Wiec przyjmijmy drugi film za punkt odniesienia - co poprawi zakaz
    wyprzedzania przez ciezarowki ?

    Rzeczywisty problem, czy jakies dzialania pozorowane ?

    Bo wyprzedzajace sie tiry moga stanowic pewne zagrozenie i uciazliwosc
    ... ale przeciez nie tylko na tym 50 km odcinku.

    J.

  • 27. Data: 2017-06-07 23:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 21:01:29 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale w czym tu polemizować - robili wyścigi ślimaków - robili.

    No wlasnie nie bardzo na tym odcinku.
    Niezbyt duzo tych wyprzedzan, z reguly dosc szybko. No i te
    nieszczesne 110 dla osobowych.

    To juz bardziej bym narzekal na brak lusterek - a raczej na ich
    nieuzywanie.

    To niech sie wladza okresli - o zatory im chodzi, czy o
    bezpieczenstwo.

    > Na innych też i na innych też się podobne znaki pojawiają.

    No to czemu nie na calej A4 na poczatek, skoro juz sie za nia zabrali.

    J.

  • 28. Data: 2017-06-08 06:25:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2017 o 23:45, J.F. pisze:

    > No wlasnie nie bardzo na tym odcinku.

    No to skoro nie robili, to w czym problem że teraz nie wolno?

    > No to czemu nie na calej A4 na poczatek, skoro juz sie za nia zabrali.

    NIe wiem. Zapytj zarządzających. Jak dla mnie powinny stać na każdej A i S.

    Shrek

  • 29. Data: 2017-06-08 11:53:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 06:25, Shrek pisze:

    > No to skoro nie robili, to w czym problem że teraz nie wolno?

    > NIe wiem. Zapytj zarządzających. Jak dla mnie powinny stać na każdej A i S.
    >
    > Shrek

    a jak dla mnie powinien być zakaz wyprzedzania powyżej określonego czasu
    - pełne zakazy tylko szkodzą, bo kapelusze jeżdżący 85km/h za tirem, jak
    taki tir zwolni do 75km/h przez innego kapelusza czy zepsutego tira,
    wezmą się za wyprzedzanie, zablokują lewy pas i trzeba będzie wprowadzić
    zakaz wyprzedzania przez kapeluszników.
    Nie rozumiem dlaczego nie można wprowadzić zakazu wyprzedzania powyżej x
    sekund (poza tym, że łatwiej wlepiać mandaty przy pełnym zakazie) i
    egzekwować go tylko wtedy, gdy faktycznie taki tirman (czy kapelusz)
    kogoś blokuje (bo jak wyprzedza przez 30 minut, a nikogo nie blokuje bo
    nie ma ruchu to co to komu przeszkadza?)

    Łukasz

  • 30. Data: 2017-06-08 12:39:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No to skoro nie robili, to w czym problem że teraz nie wolno?

    No wlasnie to mnie bardzo interesuje, w czym problem :-)
    Bo raczej nie w wyprzedzaniu :-)

    >NIe wiem. Zapytj zarządzających. Jak dla mnie powinny stać na każdej
    >A i S.

    A widzisz, nie stoja.

    Jak dla mnie, to jednak nie powinny, a mozna sie zastananowic nad
    innymi rozwiazaniami - czy niemieckim wzrorem wprowadzic zapis o
    znaczacej roznicy predkosci/maksymalnym czasie wyprzedzania, czy
    zobligowac policje nagrywania co dluzszych przypadkow i wlepiania
    mandatow, czy zobligowac wyprzedzana ciezarowke do zwolnienia.

    J.