  • 1. Data: 2010-08-26 19:07:18
    Temat: Kolejny wypadek motocyklisty
    Od: to <t...@a...xyz>

    "Do zdarzenia doszło na ul. Karczunkowskiej w pobliżu skrzyżowania z
    Nawłocką. Kierowca ciężarówki skręcał w lewo, kiedy nagle z łuku wyjechał
    motocyklista. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
    ciężarówki."

    http://42.pl/u/2r36

    Wygląda na to, że prawdopodobnie nie dał szans kierowcy ciężarówki.

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-08-26 19:09:03
    Temat: Re: Kolejny wypadek motocyklisty
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 26.08.2010 19:07, to pisze:
> [...]
    > ciężarówki."
    >
    > http://42.pl/u/2r36
    >
    > Wygląda na to, że prawdopodobnie nie dał szans kierowcy ciężarówki.

    Nie znasz się. To na pewno wina kierowcy ciężarówki. Powinien wiedzieć,
    że motocykle są wszędzie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 3. Data: 2010-08-26 19:18:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Wygląda na to, że prawdopodobnie nie dał szans kierowcy ciężarówki.

    A jaka mial niby dac ta szanse?
    Jedyna sznasa na to zeby zyl a kierowca nie poszedl siedziec to nie wsiadac
    na motocykl...

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-08-26 19:21:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P_ablo

    > A jaka mial niby dac ta szanse?
    > Jedyna sznasa na to zeby zyl a kierowca nie poszedl siedziec to nie
    > wsiadac na motocykl...

    Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-08-26 19:51:05
    Od: Gryngol <j...@p...onet.pl>

    > Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

    nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

  • 6. Data: 2010-08-26 19:53:01
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

    o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle kupuje
    się po to by w mieście omijać korki,

    brat

  • 7. Data: 2010-08-26 20:04:29
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    to wrote:
> [...]
    > Nawłocką. Kierowca ciężarówki skręcał w lewo, kiedy nagle z łuku wyjechał
    > motocyklista. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę

    Można też inaczej użyć czasowników dokonanych/niedokonanych:

    "Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
    *skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
    ciężarówki."

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 8. Data: 2010-08-26 20:17:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin nalesnik

    > "Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
    > *skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
    > ciężarówki."

    To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się
    dzieje tuż za nim.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-26 20:20:33
    Od: Gryngol <j...@p...onet.pl>

    > o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle
    > kupuje się po to by w mieście omijać korki,
    >
    > brat

    i to czysta na przednim kole, czy jakoś tak ;)

  • 10. Data: 2010-08-26 20:29:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 26 Aug 2010 18:17:49 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się
    >dzieje tuż za nim.

    Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam
    dość kiepska.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280