  • 1. Data: 2016-10-14 20:25:59
    Temat: Kolekcjonerzy automatów telefonicznych i telefonów
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Witam

    Grupa od dawna dogorywa i ciekawsze dyskusje przeniosły się np. na Elektrode, ale
    skoro tu jeszcze jest pare osób to ciekawi mnie czy jest ktoś, kto kolekcjonuje /
    odnawia automaty telefoniczne bądź wykłe telefony z PRL?
    Wiem, że takie osoby są bo polskie automaty wrzutowe, jeśli już coś się pojawi na
    aukcjach, osiąga wysokie ceny i ludzie polują na to, jednak nie ma żadnej
    "społeczności". Co do telefonów - też są pasjonaci bo nie raz mi ktoś zawinął
    przedmiot z aukcji minute przed końcem, ale również nie istnieje raczej jakaś
    społeczność kolekcjonerów w Polsce.

    P.