  • 1. Data: 2018-04-09 15:08:48
    Temat: Kolektory słoneczne po raz kolejny
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jest okazja na wyrwanie kasy z dotacji to spróbuje
    Proszę doradźcie mi jakieś konkretne zestawy kolektor+ zbiornik CWU
    1. Pierwsza lokalizacja- rodzina 2+1 wanna, prysznic, tu idealnie pasowałby zbiornik
    wąski a wysoki. średnica max 80cm wysokość nawet ponad dwa metry
    2. Druga lokalizacja- emeryt+ rodzina 2+2. Tu dla odmiany zbiornik musiałby się
    zmieścić w pomieszczeniu o wysokości ok 2 metrów. Za to średnica mogłaby być większa
    po miejsca po podłogach sporo.

    Preferowałbym jakieś kompletne zestawy bez bawienia się w indywidualne dobieranie
    komponentów
    Wdzięczny be de za ew linki
    W lokalizacji 2 zestaw musiałby być w typie "zamontuj i zapomnij" bo kompletnie
    nietechniczne osoby tam zamieszkują
    Jakiej pojemności zasobniki i ile szt kolektorów dla w/w przypadków będzie optymalne?
    Kolektory rurowe czy płaskie?

  • 2. Data: 2018-04-09 20:08:27
    Temat: Re: Kolektory słoneczne po raz kolejny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-04-09 15:08, Kris wrote:
> [...]
    > Jakiej pojemności zasobniki i ile szt kolektorów dla w/w przypadków będzie
    optymalne? Kolektory rurowe czy płaskie?

    Sprawdź ustawienie anteny (i czy na właściwą grupę wysłałeś).

  • 3. Data: 2018-04-10 07:19:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Sprawdź ustawienie anteny (i czy na właściwą grupę wysłałeś).

    Sprawdź czy nie odpowiedziałeś na usunięty post;)

  • 4. Data: 2018-04-10 09:12:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 07:19, Kris pisze:

    > Sprawdź czy nie odpowiedziałeś na usunięty post;)

    Odpowiedział na nieusunięty - właśnie go ściągnąłem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2018-04-10 09:58:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 09:12:21 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Odpowiedział na nieusunięty

    Znaczy kiepskie czytniki macie;)
    Bo ja od wczoraj pierwotnego posta nie widzę.

    > właśnie go ściągnąłem :)
    To czemu na niego nie odpowiedziałeś?;)

  • 6. Data: 2018-04-10 13:08:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-10 o 09:58, Kris pisze:

    > Znaczy kiepskie czytniki macie;)
    > Bo ja od wczoraj pierwotnego posta nie widzę.

    > To czemu na niego nie odpowiedziałeś?;)

    Jest jakaś sygnatura pokazująca, że post został wycofany?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-04-10 14:09:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 13:08:23 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jest jakaś sygnatura pokazująca, że post został wycofany?
    Nie mam pojęcia
    Napisałem post, wysłałem, za kilka minut zorientowałem się ze pomyliłem grupy i
    klinełem "usuń posta"
    Post zniknął;)

  • 8. Data: 2018-04-10 15:58:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Napisałem post, wysłałem, za kilka minut zorientowałem się ze pomyliłem grupy i
    klinełem "usuń posta"
    > Post zniknął;)

    W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

  • 9. Data: 2018-04-10 16:05:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:58:01 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

    Się pewnie nie znam ale na żadnym z urządzeń w różnych lokalizacjach go nie widzę
    Czyli pewnie post zniknął z serwerów Google a jak jakiś inny serwer zdarzył go
    zaciągnąć to tam został.