  • 1. Data: 2012-04-14 10:11:17
    Temat: Kolorowe kawasaki.
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Mam do zrobienia troche zaprawek na kawie zzr1400. Kodu koloru brak.
    Pan w serwisie powiedzial ze kawasaki nie udziela info o kodzie
    lakieru, bo czesc lakierowana trzeba zamowic i przyjdzie w kolorze.
    Macie jakies pomysly skad taki kod lakieru wziac? Moto jest w takim
    kolorze jak tu
    http://i984.photobucket.com/albums/ae326/rasherzzr/A
    lps%202010/05_09_Nufenen.jpg
    Taki jeden chlop, co ma mieszalnie, dorobil mi lakier skanujac plasik,
    niestety wyszedl mu za ciemny.
    Rece mi juz opadaja. Pomozcie.

  • 2. Data: 2012-04-14 15:56:35
    Temat: Re: Kolorowe kawasaki.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    lps%202010/05_09_Nufenen.jpg
    > Taki jeden chlop, co ma mieszalnie, dorobil mi lakier skanujac plasik,

    pod siedzeniem nie ma? poszukaj na stronach kawasaki po modelu i vinie

  • 3. Data: 2012-04-14 16:46:43
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > pod siedzeniem nie ma? poszukaj na stronach kawasaki po modelu i vinie

    Nigdzie nic nie ma. Albo ja jestem slepy jak kura.
    Vin jest taki
    JKBZXT40AAA025669.

  • 4. Data: 2012-04-14 19:04:22
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-04-14 10:11, kapec pisze:
> [...]
    lps%202010/05_09_Nufenen.jpg
    > Taki jeden chlop, co ma mieszalnie, dorobil mi lakier skanujac plasik,

    http://www.colorrite.com/

    Start the Paint Wizard

    ZZR jest w zestawieniu jako Concours 14.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 5. Data: 2012-04-14 19:18:29
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > ZZR jest w zestawieniu jako Concours 14.

    W roczniku 2007, bo taka jest ta kawa jest zx14, czyli dokladnie moj
    model. Niestety kolorystyka nie pasi, bo z niebieskich jest tylko
    Candy Plasma Blue ale to jest za jasne.
    Jest tez taka strona:
    http://www.spieshecker.pl/portal/
    wyszukiwanie receptur, po roczniku wyszlo mi +- cos takiego:
    Producent: KAWASAKI MOTORCYCLES
    Kod: 726
    Nazwa koloru: OCEAN BLUE
    Nr. panelu: 795693
    Ale czy to to? Czy mozna jakims cudem z kawasaki wyciagnac ta
    recepture scisle tajna?

  • 6. Data: 2012-04-15 11:00:17
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Tutaj:
    http://www.tapeworks.com/KAWASAKI%20Pages/KAWASAKICo
    lorReference.html
    sa takie kolory wiec jeszcze inne :)

    # 143 Reflective Bermuda Blue
    # 099 Bright Blue Metallic

    --

    morghul

  • 7. Data: 2012-04-15 11:22:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-14 19:18, kapec pisze:

> [...]
    > Nazwa koloru: OCEAN BLUE
    > Nr. panelu: 795693
    > Ale czy to to? Czy mozna jakims cudem z kawasaki wyciagnac ta

    Ta firma robi gotowe lakiery motocyklowe. Maja w ofercie praktycznie
    cala palete do motocykli japonskich, wloskich i niemieckich. Jakby co to
    mam znajomego niemieckiego dealera ktory zalatwial mi juz kilka razy
    farby tego producenta:

    http://www.motorradlack.de/produktliste/kawasaki/kaw
    asaki-spritzlack/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-04-15 22:13:07
    Od: kapec <k...@o...pl>

> [...]
    > cala palete do motocykli japonskich, wloskich i niemieckich. Jakby co to
    > mam znajomego niemieckiego dealera ktory zalatwial mi juz kilka razy

    Tyle, ze najpierw trzebaby na 100% ustalic, jaki ja mam kolor
    motocykla, znaczy jak sie kolor nazywa? Te co morghul podal na 99% nie
    bo za jasne. Moj jest ciemniejszy. Sporo ciemniejszy,
    Jade we wtorek do tych magikow, co mi podeslali te numery, ktore
    zapodalem wczesniej. Biore ogon, bedziem mieszac i na miejscu probowac
    czy to je to. Innego pomyslu nie mam :(

  • 9. Data: 2012-04-15 22:28:42
    Od: kapec <k...@o...pl>

    O.
    Jak napisalem w google haslo Metalic Ocean Blue wyskoczylo mi takich
    zdjec:
    http://tiny.pl/hp11p
    I tam jest moja kawa.
    Malo tego. Jestem na tropie, znalazlem na jebaju takie cos
    http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-ZZR1400-A-B-6F-7F
    -Single-Seat-Kit-Met-Oc-Blue-/330495327450
    Genuin, opisany jako metalik ocean blue. Wiec juz jestesmy nieco do
    przodu. Teraz trzeba znalezc recepture.

  • 10. Data: 2012-04-15 22:53:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-15 22:28, kapec pisze:

> [...]
    -Single-Seat-Kit-Met-Oc-Blue-/330495327450
    > Genuin, opisany jako metalik ocean blue. Wiec juz jestesmy nieco do

    No to przeca pisalem ze Niemce maja gotowe lakiery. Zadnej receptury
    szukac nie trzeba.