  • 1. Data: 2009-12-11 17:44:01
    Temat: Kombinezon przeciwdeszczowy, end
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Witam
    Kilka dni temu radziłem się Was odnośnie zakupu kombinezonu
    przeciwdeszczowego.
    Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zdecydowałem się na propozycję
    Klosza.
    Zakupiłem kombinezon dwuczęściowy firmy CONSORTE w rozmiarze XXL. Firma
    specjalizuje się w sprzedaży odzieży BHP :)
    Według mnie kombinezon jest dobrze wykonany, łatwy w zakładaniu
    (przetrenowane), mały i lekki po złożeniu. Cena jest bardzo atrakcyjna.
    Dla zainteresowanych podaję link do sprzedawcy z serwisu aukcyjnego z którym
    bezproblemowo przeprowadziłem transakcję.

    http://tnij.org/pdzeszcz

    Mam nadzieję, że zakup kombinezonu przyczyni się do poprawy pogody w sezonie
    2010 :)
    Podziękowania dla wszystkich którzy odpowiedzieli na moje zapytanie a
    szczególne dla Klosza.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone