  • 1. Data: 2021-07-07 08:58:52
    Temat: Komentarz?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wypadek z udziałem skutera w Sokółce:
    https://www.onet.pl/informacje/onetbialystok/sokolka
    -wypadek-skutera-z-autem-3-latek-z-matka-trafili-do-
    szpitala/c8kbdnp,79cfc278

  • 2. Data: 2021-07-08 07:41:49
    Temat: Re: Komentarz?
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/07/2021 07:58, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wypadek z udziałem skutera w Sokółce:
    > https://www.onet.pl/informacje/onetbialystok/sokolka
    -wypadek-skutera-z-autem-3-latek-z-matka-trafili-do-
    szpitala/c8kbdnp,79cfc278

    Kolizja jak milion innych, moze tylko warto zwrocic uwage na to, ze kask
    kaskowi nie rowny i nie ma sensu na nim oszczedzac.

  • 3. Data: 2021-07-08 14:25:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziecko miało kask?

    -----

  • 4. Data: 2021-07-08 14:35:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/07/2021 13:25, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dziecko miało kask?
    >

    > -----

    Nie mam pojecia. Ona miala ale chujowy, pewnie taki na rolki.

  • 5. Data: 2021-07-08 14:37:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/07/2021 13:25, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dziecko miało kask?
    >

    > -----

    Gdzies pisali, ze mialo i ze mu spadl.

  • 6. Data: 2021-07-08 16:34:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 8 Jul 2021 13:35:10 +0100, K wrote:

    > Nie mam pojecia. Ona miala ale chujowy, pewnie taki na rolki.

    Mnie o wyglada na cos lepszego.

    I chyba spelnil swoje zadanie.

    J.

  • 7. Data: 2021-07-08 16:42:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/07/2021 15:34, J.F wrote:

    > Mnie o wyglada na cos lepszego.
    >
    > I chyba spelnil swoje zadanie.
    >
    > J.

    Policjant jakis mowil, ze byl slaby. W ktorejs TV to widzialem.

  • 8. Data: 2021-07-08 18:07:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, jak wygląda kask dziecięcy do jazdy na skuterze/motorowerze/motocyklu.
    Rowerowe/rolkowe itp. zawsze mają ostrzeżenie "not for motorsports".

    -----

  • 9. Data: 2021-07-08 18:21:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/07/2021 17:07, ąćęłńóśźż wrote:
    > Pytanie, jak wygląda kask dziecięcy do jazdy na
    > skuterze/motorowerze/motocyklu.
    > Rowerowe/rolkowe itp. zawsze mają ostrzeżenie "not for motorsports".
    >

    > -----

    Zapewne najlepiej miec taki, ktory spelnia jeden lub wszystkie z ponizszych:

    - UNECE Regulation 22.05
    - European Economic Area BS 6658:1985, and carry a mark equivalent to
    the BSI Kitemark
    - SHARP - the helmet safety scheme