  • 1. Data: 2017-10-10 22:33:50
    Temat: Komp poleasingowy a zwykły zasilacz ATX
    Od: z <...@...pl>

    Dostałem zadanie kupić poleasingowego kompa ze zwykłym zasilaczem ATX.
    Jest od groma tych małych kadłubków a jak się znajdzie w porządnej
    normalnej budzie to zasilacz ma jakieś dziwne 4+4+4+6 oddzielne wtyczki
    do płyty głównej. Przerzuciłem kilkanaście sztuk Della i HP u lokalnych
    handlarzy i lipa
    Jak żyć?
    Istnieją jakieś przelotki, sposoby podłączenia?
    Da się takie zasilacze w normalnych cenach kupić w razie (odpukać) awarii?

  • 2. Data: 2017-10-10 23:02:34
    Temat: Re: Komp poleasingowy a zwykły zasilacz ATX
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.10.2017 o 22:33, z pisze:
> [...]
    > Istnieją jakieś przelotki, sposoby podłączenia?
    > Da się takie zasilacze w normalnych cenach kupić w razie (odpukać) awarii?

    ja mam della vostro460 i zwykły zasilacz atx
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-10-11 00:27:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-10 o 23:02, ToMasz pisze:

    > ja mam della vostro460 i zwykły zasilacz atx

    Trochę Delli mini- i midi-tower przerzuciłem, ale z zasilaczem nie
    miałem problemów. Jeden tylko klient informował mnie, że w jednym
    przypadku typowy zasilacz ATX mógł przykręcić tylko trzema śrubami.

    MB mają normalne podejścia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-10-11 09:12:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-10 o 22:33, z pisze:

> [...]
    > Istnieją jakieś przelotki, sposoby podłączenia?
    > Da się takie zasilacze w normalnych cenach kupić w razie (odpukać) awarii?

    Są na allegro ale cena trochę większa niż za zwykłe.

    Szukaj komputerów innych firm. Na pewno normalne zasilacze widziałem
    w komputerach "terra" z mini wierzą jako obudowa.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-10-11 11:50:30
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-10-11 o 09:12, RadoslawF pisze:
    > normalne zasilacze widziałem
    > w komputerach "terra" z mini wierzą jako obudowa

    To znaczy że w co oni wierzą? Mini? Czyli małej wiary?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 6. Data: 2017-10-11 12:17:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-11 o 11:50, BaSk pisze:

    > To znaczy że w co oni wierzą? Mini? Czyli małej wiary?

    I nie wpadłeś biedaku że miało być "wieżą"?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-10-11 14:16:27
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > I nie wpadłeś biedaku że miało być "wieżą"?

    Wpadł. Nie wpadł na to, że to walka z wiatrakami. Albo ma jeszcze wiarę.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 8. Data: 2017-10-11 16:37:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-11 o 14:16, Stregor pisze:

    > Wpadł. Nie wpadł na to, że to walka z wiatrakami. Albo ma jeszcze wiarę.

    I zadawał głupie pytania w celu zmylenia przeciwnika?
    No to mu się udało. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-10-12 18:44:54
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 11 Oct 2017 16:37:58 +0200, RadoslawF wrote:

    > I zadawał głupie pytania w celu zmylenia przeciwnika?
    > No to mu się udało. :-)

    Kwestia głupoty zależy od poziomu kumania czytającego. Jak ktoś nie chwyta
    takiego mrugnięcia okiem to tylko współczuć...

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2017-10-12 22:13:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-12 o 18:44, Roman Tyczka pisze:

    > Kwestia głupoty zależy od poziomu kumania czytającego. Jak ktoś nie chwyta
    > takiego mrugnięcia okiem to tylko współczuć...

    Toteż współczuje.