  • 1. Data: 2017-04-25 08:17:53
    Temat: Kompromitacja część 33 i 1/3
    Od: p...@g...com

    http://wiadomosci.wp.pl/nowa-limuzyna-andrzeja-dudy-
    uszkodzona-to-wynik-nieudanego-eksperymentu-61157372
    31623809a

    To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master :-)

  • 2. Data: 2017-04-25 09:18:43
    Temat: Re: Kompromitacja część 33 i 1/3
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 24 Apr 2017 23:17:53 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    31623809a

    > To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master
    :-)

    "Antoni powinien brać przykład. Wsiadaj Antek do drugiego TU i dajesz po
    drzewach." :)

  • 3. Data: 2017-04-25 18:23:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-04-2017 o 08:17, p...@g...com pisze:
> [...]
    31623809a

    > To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master

    Naprawdę są tacy, co po 1,5 roku rządów PIS, plus wcześniejsze 2 lata
    przed dekadą, mogą mieć co do tego jakiekolwiek wątpliwości?
    Jeśli nawet - to ich już nic raczej nie przekona, nawet nie wiem czy
    warto próbować, lepiej chyba ubezwłasnowolnić.

  • 4. Data: 2017-04-26 11:07:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-25 o 18:23, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Naprawdę są tacy, co po 1,5 roku rządów PIS, plus wcześniejsze 2 lata
    > przed dekadą, mogą mieć co do tego jakiekolwiek wątpliwości?

    Zwłaszcza wyniki ekonomiczne :-)

    T.

  • 5. Data: 2017-04-26 12:27:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Naprawdę są tacy, co po 1,5 roku rządów PIS, plus wcześniejsze 2 lata
    >przed dekadą, mogą mieć co do tego jakiekolwiek wątpliwości?

    Oj tam koledzy, na razie, to nie wiadomo co sie stalo.
    Jezdzili bez powietrza po lotnisku i wahacz pogieli na dziurze ?

    J.

  • 6. Data: 2017-04-26 12:40:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-25 o 08:17, p...@g...com pisze:
> [...]
    31623809a

    > To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master

    Wyszło jak wyszło - nie zachowali identycznych warunków. Ale wniosek
    jest z tego jeden - te auta nie nadają się dla BOR, skoro tak łatwo
    uszkodzić je na nieco nierównej nawierzchni. I to dotyczy zarówno aut
    jak i opon.
    T.

  • 7. Data: 2017-04-26 13:02:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Apr 2017 11:07:38 +0200, w
    <5900635a$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Zwłaszcza wyniki ekonomiczne :-)

    To akurat żaden szał przy takim tempie zadłużania -- vide Grecja.
    Ponadto coraz drożej nas liczą za branie kredytów -- a Czechy coraz taniej
    (chyba z 0,5% aktualnie -- ich, bo nas to na 4%).

  • 8. Data: 2017-04-26 15:50:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 13:02, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Ponadto coraz drożej nas liczą za branie kredytów -- a Czechy coraz taniej
    > (chyba z 0,5% aktualnie -- ich, bo nas to na 4%).

    Zadłużenie malało w latach 2006-2007, a teraz przyrost długu jest
    niewielki. Deficyt też malutki - po 3 kwartałach tylko niecałe 3%
    rocznego planu. Trudno z dnia na dzień zrezygnować z finansowania
    kredytem, zwłaszcza że spłaca się wymagalne zobowiązania zaciągnięte
    przez poprzedników.

  • 9. Data: 2017-04-26 16:10:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-04-25 08:17, p...@g...com wrote:

> [...]
    31623809a

    > To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master

    I tak dobrze że dotarli do lotniska.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2017-04-26 17:19:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Apr 2017 15:50:05 +0200, w
    <5900a58d$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Zadłużenie malało w latach 2006-2007, a teraz przyrost długu jest
    > niewielki.

    No, niewielki -- w 2016 rekordowy, a w tym pobijemy ten rekord.

    > Deficyt też malutki - po 3 kwartałach tylko niecałe 3%
    > rocznego planu.

    LOL :). W zeszłym roku do grudnia rząd cały rok kosztem przedsiębiorców robił
    sobie PR z rekordowego wpływu VAT, a w grudniu zwrócić i bańka pękła.
    Wiadomo, że to kosztem wstrzymywania wydatków -- po to tam jest kreatywny
    Morawiecki.

    Szałamasze zawsze 2+2 dawało 4, więc wyleciał :)

    > Trudno z dnia na dzień zrezygnować z finansowania
    > kredytem, zwłaszcza że spłaca się wymagalne zobowiązania zaciągnięte
    > przez poprzedników.

    Patrz, a w moim świecie zaciągają nowe (500+) i to na rekordowo kiepskich
    waunkach (% już 2x większy niż w 2015, a Czesi i Niemcy 2x niższy).