  • 11. Data: 2018-04-06 08:12:29
    Temat: Re: Komputer do oglądania TV
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-05 o 21:40, knrdz pisze:
    > Nie wiem co i gdzie oglądasz,

    Tak jak napisałem będą to legalne abonamenty w UPC, Eleven, Player...

    I jeszcze małe pytanko.

    Czy jest jakaś różnica między odpaleniem takiego streamu w oknie a na
    całym ekranie?
    Kiedyś jeszcze za czasów divxów ;-) wydawało mi się że pełny ekran mniej
    obciążał komputer.

  • 12. Data: 2018-04-06 19:05:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń ń@ń.ń ...

    > Mam podobne zapotrzebowanie co Ty (a tak w ogóle to mecze oglądaj na
    > firstone tv ;)) i jak na razie komputer (no lapek zwykły) wypada
    > bardzo blado przy telewizorze 100 Hz z dobrym upłynniaczem obrazu.
    > Czyli do dobrego oglądania potrzebny sprzęciorek z wyjściem
    > @100Hz/@120Hz i podobnym monitorem. IMHO taniej może wyjść poszukać
    > jakiegoś niewielkiego smarta (37''?). Tizen ma swoje ograniczenia,
    > więc może smart na Andku?

    mibox...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 13. Data: 2018-04-06 22:49:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Na moje oko pełny ekran bardziej obciąża i bywa, e obraz bardziej "skacze" (gubi
    ramki).
    Zapewnie strumień dostosowuje się dynamicznie do rozmiaru.

  • 14. Data: 2018-04-11 15:51:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Mar 2018 10:39:25 +0200, w <5abf493e$0$668$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Jako że kablówki lecą sobie w ... (mecze bundesligi np.)
    > Rezygnuję z dekodera (jednego) i przestawiam się na oglądanie przez net.
    >
    > W UPC mam Horizon.tv (z zastrzeżeniami działa) Prawdopodobnie będzie
    > Eleven i czasami C+
    > Wszystko po sieci.

    Zapytam z ciekawości - działa jakaś tv netowa na PS4? Jakieś doświadczenia i
    opisy - warto, nie warto? Chyba nie ma tam flasha.
    PC nie zamierzam podłączać do TV.

  • 15. Data: 2018-04-29 14:31:28

    Sorry za odgrzewanie...

    Muszę kupić płytę główną (tamta padła) i naczytałem się kilku zachwytów
    nad Ryzenem z vegą na pokładzie
    np.
    https://www.dobreprogramy.pl/PC-za-1400-zl-z-Ryzenem
    -i-zintegrowana-grafika-nowe-gry-dzialaja-w-FullHD,W
    ideo,87646.html

    400 zł to sporo mniej niż 700 (i5) + 300 (Gtx1030)

    Testował ktoś co cudo?