  • 11. Data: 2017-11-11 02:01:33
    Temat: Re: Komputer poleasingowy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-10, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Pozostały jeden procent to elektronicy którzy potrafią oryginalny
    > naprawić. Elementy w metalowej puszce zasilacza są jak najbardziej
    > ogólnie dostępne.

    Jak znam życie, to przy co bardziej popularnych modelach, pewnie da się
    na Ebayu/Aliexpress kupić bez problemu za parę złotych przejściówki.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2017-11-11 14:30:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-10 o 23:27, RadoslawF pisze:
    > Ale wtyk jest niestandardowy i to odstrasza 99% oszczędnych.

    No właśnie dostałem w pracy polizinga i5 ze standardowym zasilaczem ATX
    Della ze standardowymi wtyczkami. :-)

  • 13. Data: 2017-11-12 16:07:58
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    W dniu 2017-11-11 o 14:30, z pisze:

    > No właśnie dostałem w pracy polizinga i5 ze standardowym zasilaczem ATX
    > Della ze standardowymi wtyczkami. :-)

    Zawsze to jakiś plus :)
    Ale, naprawdę nie martw się zasilaczem.
    Sam zakupiłem - na przestrzeni czasów - kilkanaście poleasingowców. (od
    P3 do i5)
    U żadnego z użytkowników nigdy nie uszkodził się żaden zasilacz.
    A zresztą - najważniejsze jest to, że wewnątrz nietypowego zasilacza są
    typowe elementy.

    --
    B.G

  • 14. Data: 2017-11-13 12:11:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-08 o 13:33, Marcin G. pisze:
> [...]
    > (vt-x, vt-d, itp., dotyczy to również BIOS-u, a nie tylko CPU),
    > 2. Min 8 GB RAM,
    > 3. Firmy w zasadzie w grę wchodzą tylko Dell, Fujitsu, HP i Lenovo,
    > 4. USB 3.0,
    > 5. Obudowa mini/midi/tower, żadne SFF nie wchodzi w grę,
    > 6. Windows,
    > 7. W miarę cichy.
    >
    > Teraz pytania:
    > 1. Które najmniej problematyczne?
    > 2. Które mają najbardziej typowe podzespoły (w razie konieczności wymiany)?
    > 3. Czy warto iść w odpowiadające im Xeony?

    Kupiłem z 1,5 roku temu Fujitsu Esprimo P910 Zerowatt z i5 i Windows 7
    Professional i jest bąba. Miał już fabrycznie SSD, dołożyłem drugie SSD
    + SSHD 2TB + RAM 20 GB i czego chcieć więcej? Cicho jak w kaplicy
    cmentarnej.

  • 15. Data: 2017-11-13 12:20:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 12:11:53 +0100, Poldek napisał(a):

    > Fujitsu Esprimo P910 Zerowatt

    A za ile jeśli nie tajemnica?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2017-11-13 12:21:04
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Wielka bąba - kto nie wieży, ten tromba...

  • 17. Data: 2017-11-13 12:55:03
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > Wielka bąba - kto nie wieży, ten tromba...

    ...to nie ja, to Gąbrowicz - a morze jakiś inny...

  • 18. Data: 2017-11-13 14:35:14
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Wielka bąba - kto nie wieży, ten tromba...

    > ...to nie ja, to Gąbrowicz - a morze jakiś inny...

    Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jakiś
    inny... :)

  • 19. Data: 2017-11-14 11:10:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 14:35, Marek pisze:

    >  >             ...to nie ja, to Gąbrowicz - a morze jakiś inny...
    >
    > Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jakiś
    > inny... :)

    Jesteś idiotą od urodzenia, czy to się teraz tak porobiło?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2017-11-15 14:07:26
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jakiś
    > inny... :)

    > Jesteś idiotą od urodzenia, czy to się teraz tak porobiło?

    Nie zauważyłeś kolego,k że poprawiłem tylko błąd ortograficzny powinno być
    "a może jakiś inny" i nie wiem kto tu jest idiotą chyba ten co tego nie
    zauważa.
    pozdrawiam