  • 21. Data: 2017-11-15 14:17:23
    Temat: Re: Komputer poleasingowy.
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-11-15 o 14:07, Marek pisze:

    > Nie zauważyłeś kolego,k że poprawiłem tylko błąd ortograficzny powinno
    > być "a może jakiś inny" i nie wiem kto tu jest idiotą chyba ten co tego
    > nie zauważa.
    > pozdrawiam

    Zauważył.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 22. Data: 2017-11-15 20:02:26
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 15 Nov 2017 14:17:23 +0100, Stregor wrote:

    > Zauważył.

    Nie szczyp się, potwierdź, że to jednak on jest idiotą :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 23. Data: 2017-11-16 01:48:41
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jakiś inny... :)
    >
    > Nie zauważyłeś kolego, że poprawiłem tylko błąd ortograficzny - powinno być "a może
    jakiś inny"

    To wszystko moja wina, ubolewam - popełniłem wielki ortograficzny feler. Nie
    sprawdziłem w słowniku.
    Napisałem "morze", a oczywiście to słowo powinno być pisane przez samo RZET...

  • 24. Data: 2017-11-17 02:54:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 01:48, TurboPascal pisze:

    > To wszystko moja wina, ubolewam - popełniłem wielki ortograficzny feler. Nie
    sprawdziłem w słowniku.
    > Napisałem "morze", a oczywiście to słowo powinno być pisane przez samo RZET...

    Sądzisz, ze Marek zrozumie? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2017-11-17 10:35:47
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 17 Nov 2017 02:54:10 +0100, Akarm wrote:

    > Sądzisz, ze Marek zrozumie? :D

    Heh, nie dajecie za wygraną, beczka trwa w najlepsze :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka