  • 11. Data: 2019-12-05 08:07:47
    Temat: Re: Komputer przekaźnikowy
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 03.12.2019 15:23, J.F. wrote:

    > Mozna tez poczytac o pierwszych japonskich samochodach eksportowanych do
    > USA, od ktorych sie wziela nazwa "japonska tandeta".
    >
    > Minelo pare lat ....

    Twórcy "Powrotu do przyszłości" zażartowali z tego w trzeciej części.
    Doktor Brown ogląda uszkodzony układ scalony z wehikułu czasu i mówi coś
    w stylu: "Nic dziwnego, że się zepsuł - wyprodukowano go w Japonii".
    Jest bardzo zaskoczony gdy Marty informuje go, że w przyszłości Japońska
    elektronika jest znana z wysokiej jakości. ;)

  • 12. Data: 2019-12-05 12:06:36
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 08:07, Atlantis pisze:

> [...]
    > Jest bardzo zaskoczony gdy Marty informuje go, że w przyszłości Japońska
    > elektronika jest znana z wysokiej jakości. ;)

    A moja córka zapytałaby:

    - co to "powrót do przyszłości" ;)

  • 14. Data: 2019-12-05 12:29:09
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 05.12.2019 12:06, robot wrote:

    > A moja córka zapytałaby:
    >
    > - co to "powrót do przyszłości" ;)

    Mój sześcioletni siostrzeniec uwielbia te filmy. :)

  • 13. Data: 2019-12-05 12:29:09
    Od: Atlantis <m...@w...pl>