  • 1. Data: 2018-12-16 18:37:48
    Temat: Komunikat o głośności
    Od: z <...@...pl>

    Czy jest już skuteczny sposób na wyłączenie tego komunikatu i ustawienie
    na stałe siły głosu jaka mi się podoba?
    Piszę w kontekście Androida 4... ale i nowszych

    PS. A w ajfonach, windowsie?

  • 2. Data: 2018-12-19 00:57:44
    Temat: Re: Komunikat o głośności
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-16 o 18:37, z pisze:
    > Czy jest już skuteczny sposób na wyłączenie tego komunikatu i ustawienie
    > na stałe siły głosu jaka mi się podoba?
    > Piszę w kontekście Androida 4... ale i nowszych

    Pierdolisz. Nie mam takiego komunikatu.

    > PS. A w ajfonach, windowsie?

    Anachuj zajmować się badziewiem?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2018-12-19 08:07:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-19 o 00:57, LordBluzg(R) pisze:
    > Anachuj zajmować się badziewiem?

    łał To Ty jeszcze i na smartfonach się znasz. SZACUN :-)

  • 4. Data: 2018-12-19 19:59:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-19 o 08:07, z pisze:

    No i co z tym komunikatem?

  • 5. Data: 2018-12-21 13:16:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-19 o 19:59, LordBluzg(R) pisze:
    > No i co z tym komunikatem?

    Już znalazłeś?

  • 6. Data: 2018-12-21 23:17:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-21 o 13:16, z pisze:

    > Już znalazłeś?

    Pojebao? To ja miałem szukać? Przyłazisz i pytasz. Pytałem o jaki
    komunikat ci chodzi a ty że mam se poszukać. Jebnij się :)

  • 7. Data: 2018-12-22 14:02:22
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 16.12.2018 18:37, z wrote:
    > Czy jest już skuteczny sposób na wyłączenie tego komunikatu i ustawienie
    > na stałe siły głosu jaka mi się podoba?
    > Piszę w kontekście Androida 4... ale i nowszych

    > PS. A w ajfonach, windowsie?

    Może coś tego typu:
    https://forum.xda-developers.com/xposed/modules/mod-
    unsafe-volume-disable-safe-media-t2338474
    Sam tego nie testowałem, ale tak na logikę to komunikat musi być
    "zaszyty" w systemie (w tym w zawartych w nim aplikacjach systemowych),
    więc aby to obejść trzeba system zmodyfikować, a do tego służy Xposed.

    W każdym razie bez roota prawie na pewno się nie obędzie.

    Jaki to konkretnie model smartfona?

  • 8. Data: 2018-12-22 17:04:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-21 o 23:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Pojebao? To ja miałem szukać? Przyłazisz i pytasz. Pytałem o jaki
    > komunikat ci chodzi a ty że mam se poszukać. Jebnij się :)

    Nie. Nie jesteś fachowcem od smartfonów. Przylazłeś tu tylko pobluzgać
    jak zawsze

  • 9. Data: 2018-12-22 17:13:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-22 o 14:02, mrvtktjv pisze:
    > W każdym razie bez roota prawie na pewno się nie obędzie.
    >
    > Jaki to konkretnie model smartfona?

    To kiepsko. Mam kilka urządzeń. Z3 Compact, Tablet Galaxy SII, Tablet
    Dell Venue, iphone 5C, Lumia 020 (tu pewnie zapomnij)

    I dalej po faszystowsku dyrektywy unijne traktują użytkowników jak
    debili co nie umieją zadbać o słuch?

    Może jak w RODO dało by się wypełnić kartkę A4 i potwierdzić że na pewno
    wiem jak używać "siły głosu" ;-)

    A tablety z windowsem10? Też jest automatyczny komunikat z wyciszeniem?

  • 10. Data: 2018-12-22 19:50:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-22 o 17:04, z pisze:

    > Nie. Nie jesteś fachowcem od smartfonów.

    Jestem :)

    > Przylazłeś tu tylko pobluzgać
    > jak zawsze

    Nie, chciałem ci pomóc ale jak nie chcesz to titamito :)

    BTW komunikat o głośności mam tylko w przypadku podłączenia słuchawki BT
    i to nie zawsze. Piszę o kilku smartfonach, tabletach od Andka 4 po 8.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>