  • 61. Data: 2012-11-10 20:21:50
    Temat: Re: Kończy się rumakowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 10:29:00 +0100, z napisał(a):
    > "Budowa centralnego systemu automatycznego
    > nadzoru nad ruchem drogowym", finansowanego
    > przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
    > Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
    > Infrastruktura i Środowisko."
    >
    > Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
    > jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
    > Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
    > mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
    > To nie możliwe.

    A znasz jakies inne rozwiazanie ? Jak swiat swiatem - panstwo pobiera
    podatki i ulepsza swoj aparat represji, aby lepiej pobierac podatki.
    Stare suszarki niby skad byly ?

    W tym przypadku pozostaje sie tylko cieszyc ze to nie tylko nasze podatki,
    ale z calej europy. I jak dobrze pojdzie, to zaplaca za to, zeby im wysylac
    mandaty :-)

    J.

  • 62. Data: 2012-11-10 21:36:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 09:59:08 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Nie wiem co masz na mysli, ale jesli chodzi o pomiar na obszarze
    > oznakowanym znakami D-51, to sie nie tyczy tego przypadku.

    Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
    jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2012-11-10 21:36:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 20:27:24 +0100, J.F napisał(a):

    > nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz
    > ... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...
    > czas kupic zaklocarke :-)

    Nie lepiej poszukać znajomych za granicą? ;D

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2012-11-11 21:48:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-10 21:36, Adam Płaszczyca wrote:

    > Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
    > jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

    Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
    kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
    rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
    No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.

    --

    memento lorem ipsum

  • 65. Data: 2012-11-11 22:02:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:48:22 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

> [...]
    > rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
    > No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.

    leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
    punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

    A wspolwlasciele ... to moze byc ciekawe - wyslac do wszystkich wezwanie do
    zaplaty :-)

    J.

  • 66. Data: 2012-11-12 09:49:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-11 22:02, J.F. wrote:

    > leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
    > punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

    Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?

    --

    memento lorem ipsum

  • 67. Data: 2012-11-16 22:52:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
    > kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
    > rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie.

    Zapłaci? Niby dlaczego? :D :D :D

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2012-11-16 22:53:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:02:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
    > punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

    No i odeślą. I co dalej? ITD wtedy musi zapytać tego, kogo leasing wskazał.
    I co dalej?

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2012-11-16 22:54:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 09:49:30 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?

    Prezes (firma) ma wskazać komu.
    Cyrk jest wtedy, kiedy w łańcuszku wskazujących pojawi się zonk. Osoba A
    twierdzi, że powierzyła osobie B, a osoba B twierdzi, że nic podobnego, że
    to było dzień wcześniej/później.
    I co/ No i sprawa idzie do umorzenia :D :D :D

    --