  • 1. Data: 2018-10-02 02:34:49
    Temat: Kondensator polyestrowy, przewlekany
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mam trudności znalezienia kondensatora 820nF na 63V.

    Potrzebuje rozstaw nóg 5mm i wielkość obudowy
    9.5 x 7.2 x 4.5mm lub mniejsza.... Ktoś coś wie gdzieś?

    Tu jest w mouser.com idealny, tylko że go nie ma na stanie:
    https://www.mouser.com/ProductDetail/KEMET/F612JM824
    J063R?qs=%2fha2pyFaduhTZXxuocRVuO1fcjTZ838eLkmPs6jDX
    roqMIi2WcM12Q%3d%3d

    Zasugerowałby ktoś alternatywę?

  • 2. Data: 2018-10-02 08:53:32
    Temat: Re: Kondensator polyestrowy, przewlekany
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-02 o 02:34, Pszemol pisze:
> [...]
    > https://www.mouser.com/ProductDetail/KEMET/F612JM824
    J063R?qs=%2fha2pyFaduhTZXxuocRVuO1fcjTZ838eLkmPs6jDX

    Ja wiem że jesteś w stanach ale bym sprawdził w tme, farnel, rs.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-10-03 16:26:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    J063R?qs=%2fha2pyFaduhTZXxuocRVuO1fcjTZ838eLkmPs6jDX
    roqMIi2WcM12Q%3d%3d

    > Ja wiem że jesteś w stanach ale bym sprawdził w tme, farnel, rs.

    Nie mają takiego małego jak ten robiony przez Kemet...