  • 1. Data: 2019-11-10 22:54:52
    Temat: Koniec balu panno Lalu?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/zer
    owy-limit-alkoholu-dla-kierowcow-w-calej-unii/kej70b
    8

  • 2. Data: 2019-11-10 23:27:41
    Temat: Re: Koniec balu panno Lalu?
    Od: z <...@...pl>

    To chyba dobrze? Unia rządzi unia radzi unia nigdy cię nie zdradzi ;-)

  • 3. Data: 2019-11-11 00:19:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/zer
    owy-limit-alkoholu-dla-kierowcow-w-calej-unii/kej70b
    8

    "Na ten moment to tylko pomysł ETSC..."
    Czyli jeszcze długo, długo nie a potem wcale. Od Hiszpanii, poprzez Francję,
    Włochy po Grecję.

  • 4. Data: 2019-11-11 00:45:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moment to miara czasu. Do tego krótkiego odcinka czasu. Raptem półtorej minuty trwa
    moment i ani wiecej ani mniej. Zebys tym momentem nie wykrakal szybkiego wprowadzenia
    nowego niezwykle ciekawego rozwiązania. Kierowcy po spożyciu nie generują dużo
    wypadków. Ale jakieś robia. Wprowadzenie 0,00 nie spowoduje spadku ilości wypadków, a
    jeśli spowoduje to tak mały spadek ze w europejskiej statystyce nic nie drgnie. Ale
    medialnie będzie dobrze taka zmiana na 0,00 wyglądała. Z tymi co ich wymienilem nikt
    liczyl się nie będzie. Polacy w jakiś tajemniczy sposób stracili jaja i przyjmą z
    pokorą nowe limity. A tam gdzie ludzie mają jaja wyślą na protestujacych Robokopow i
    sprawę protestow szybko zakończą.

  • 5. Data: 2019-11-11 09:09:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Nov 2019 15:45:10 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Kierowcy po spożyciu nie generują dużo wypadków.

    Zenuś błysnął rozumem :) Tak trzymać, ewolucja też musi mieć na czym
    pracować :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-11-11 12:23:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/11/2019 00:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kierowcy po spożyciu nie generują dużo wypadków.

    Kilka lat temu było to coś koło 12%.

    Oczywiście otwarte jest pytanie czy jak by byli trzeźwi to by wypadek
    spowodowali czy nie. Nie wiadomo. Czyli można UE hejtować :D

  • 7. Data: 2019-11-11 12:39:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma żadnych otwartych pytań bo zadnych odpowiedzi nie będzie. Maja pomysla na
    wprowadzenie 0,00 i wprowadza.

  • 8. Data: 2019-11-11 12:50:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/zer
    owy-limit-alkoholu-dla-kierowcow-w-calej-unii/kej70b
    8
    Jak obserwuję zmiany w Europie i schyłek cywilizacji łacińskiej to
    dochodzę do wniosku, że jakaś inna cywilizacja musi ją zastąpić.
    A. cywilizacja arabska ma już spore przyczółki, a u nich zero alkoholu,
    więc przygotówka idzie we właściwym kierunku
    B. NWO - nie wiem, jak w tej nowej cywilizacji miałby wyglądać temat
    alkoholu, ale chyba niewolnik musi wypić, żeby za dużo nie myśleć, więc
    to mi nie pasuje.
    Jacek

  • 9. Data: 2019-11-11 14:09:27
    Od: z <...@...pl>

    Czyli nic nowego. Unia w praktyce. Były odkurzacze, RODO, banki ...

  • 10. Data: 2019-11-11 14:33:45
    Od: Kviat

    W dniu 11.11.2019 o 12:50, Jacek pisze:
> [...]
    >>
    > Jak obserwuję zmiany w Europie i schyłek cywilizacji łacińskiej to
    > dochodzę do wniosku, że jakaś inna cywilizacja musi ją zastąpić.

    Cywilizacja łacińska to nie tylko etyka chrześcijańska. Ale w pewnym
    sensie masz rację, laicyzacja w Europie postępuje. W ostatnich latach
    najszybciej w Polsce (na szczęście).

    > A. cywilizacja arabska ma już spore przyczółki, a u nich zero alkoholu,
    > więc przygotówka idzie we właściwym kierunku

    Mam kolegę Araba (z Tunezji), który jest ateistą i normalnie pije
    alkohol. Jego znajomi również piją alkohol.

    A jeżeli chodzi ci o przyczółki w sensie, że inna religia zastąpi
    katolicyzm, to jest na to spora szansa, bo katolicy bardzo mocno
    przygotowują grunt, próbując tworzyć państwo wyznaniowe wprowadzając
    religijne prawa do prawodawstwa państwowego. Religianci innych wyznań
    przyjdą na gotowe.

    > B. NWO - nie wiem, jak w tej nowej cywilizacji miałby wyglądać temat
    > alkoholu, ale chyba niewolnik musi wypić, żeby za dużo nie myśleć, więc
    > to mi nie pasuje.

    Hmmm... czy z tego wynika, że "cywilizacja arabska (...), a u nich zero
    alkoholu" ma najmniej niewolników i najwięcej ludzi myślących?
    Katolicy dużo piją, muzułmanie wcale (przynajmniej w teorii...), a nie
    widzę specjalnej różnicy między nimi.
    To nie zerowy limit alkoholu dla kierowców tworzy przyczółki dla "innej
    cywilizacji". Pijany Arab za kierownicą jest tak samo niebezpieczny jak
    pijany Słowianin za kierownicą.

    I dla jasności: nie uważam, że wypicie jednego piwa czy lampki wina
    powoduje, że człowiek jest pijany. Na drogach są pilniejsze problemy do
    rozwiązania, np. zapierdalacze. A to już dużo trudniej powiązać z
    "cywilizacją arabską" i upadkiem "cywilizacji łacińskiej" i do
    koniecznych zmian na drogach wmieszać wojny ideologiczne, które
    "usprawiedliwiałby" wprowadzenie (bądź zaniechanie) zmian.

    Pozdrawiam
    Piotr