  • 11. Data: 2019-08-18 18:14:02
    Temat: Re: Koniec grupy?
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, August 18, 2019 at 4:01:44 AM UTC-4, collie wrote:

    > I zostały tylko żuki gnojarze, toczące swoje kulki.

    Witaj wiec żuku i tocz dalej swa kulke.
    Nie udziele ci rady jak mozesz przetoczyc swoja kulke poza ta grupe.
    Nie udzielam takich rad, ociezalym umyslowo.
    Udzielaj sie dalej i obiecuje, ze przez jakis czas, nie bede cie przepedzal.
    Zenys nie musial szukac nowego gowna,
    to bede ci chetnie dosrywal do twojej kulki.
    Trzym sie kulki i odczuj, ze sie troche powiekszyla.

    Slon

  • 12. Data: 2019-08-18 19:51:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 18:14, Slon pisze:

> [...]
    > Zenys nie musial szukac nowego gowna,
    > to bede ci chetnie dosrywal do twojej kulki.
    > Trzym sie kulki i odczuj, ze sie troche powiekszyla.

    Zabolało? I ma boleć. Stercorariusie.

  • 13. Data: 2019-08-19 00:58:47
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, August 18, 2019 at 1:51:20 PM UTC-4, collie wrote:

    > Zabolało? I ma boleć. Stercorariusie.

    Jestes żuczku w "mylnym bledzie"
    Znow kulka ci sie powiekszyla.
    Jestes podatny na dosrywanie.
    Masz szanse duzo gowna zalapac do swej kulki.

    Slon

  • 14. Data: 2019-08-23 12:49:30
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > A jest jakaś alternatywa? FB?
    >
    > Robert

    FB jest niezłym śmietnikiem i ciężko tam cokolwiek odnaleźć. Definicja
    bałaganu. Nie ma dobrej alternatywy dla grup dyskusyjnych i raczej nigdy
    nie będzie. Alternatywy, ale przede wszystkim w następującym rozumieniu:
    coś bardzo podobnego.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 15. Data: 2019-08-23 19:34:10
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, August 23, 2019 at 6:49:33 AM UTC-4, Filip454 wrote:

> [...]
    > bałaganu. Nie ma dobrej alternatywy dla grup dyskusyjnych i raczej nigdy
    > nie będzie. Alternatywy, ale przede wszystkim w następującym rozumieniu:

    Masz sto procent racji.

    Slon

  • 16. Data: 2019-09-05 08:23:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2019-08-18 o 02:14, Slon pisze:
    > Juz dawno przepedzilem muchy z tej grupy.
    > Jak widac, bylem skuteczny.

    Tak, przyspieszyłeś zniszczenie tego środka wymiany myśli jak nikt inny.
    I jest to jedyny sukces w twoim smutnym, powoli kończącym się życiu.

    Teraz jak zwykle wydzielisz z siebie dużo żółci, ale nikogo to już nie
    będzie obchodziło. Pozostałych niedobitków zapraszam do linków ze
    stopki, w tym do nowej serii filmów, traktujących o historii techniki i
    przedmiotach z czasów minionych. Bo ile można o fotografii? :)
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLFJuMxItjNbAW
    rvMSS19PBOB4DdDKpBd8

    --
    https://www.youtube.com/user/smialekadam
    https://www.facebook.com/smialekadam

  • 17. Data: 2019-09-11 14:16:37
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 23 Aug 2019 12:49:30 +0200
    is the real date, Filip454 <f...@g...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> [...]
    >bałaganu. Nie ma dobrej alternatywy dla grup dyskusyjnych i raczej nigdy
    >nie będzie. Alternatywy, ale przede wszystkim w następującym rozumieniu:

    Grupy nie wpisują się we współczesne mody. Ciężko kontrolować, brak
    "centralnego sterowania" dyskusją... za dużo wolności.
    Dwaplusbezdobre.
    Mimo tego obserwuję powoluteńkie odradzanie się starych metod
    komunikacji. Na ircu jest trochę młodych ludzi, zniechęconych mediami
    stadnymi, może będzie więcej... tam bariera wejścia jest trochę niższa
    niż tu, no i szybkie tempo irca jest tym do czego są przyzwyczajeni.
    Newsy mogą się na to nie załapać, bo mentalność zmieniła się mocno,
    ale kto wie :)
    Inna sprawa, nawet jeśli zbłądzą tutaj, kto ich powita?...

  • 18. Data: 2019-09-11 18:23:07
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu środa, 11 września 2019 14:15:01 UTC+2 użytkownik m...@s...com
    napisał:
> [...]
    > ale kto wie :)
    > Inna sprawa, nawet jeśli zbłądzą tutaj, kto ich powita?...

    Powita ich napis "koniec grupy"
    Pozdrawiam Marcin

  • 19. Data: 2019-09-11 20:48:42
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 11 Sep 2019 09:23:07 -0700
    (PDT) is the real date, Starzec z Gór <d...@v...pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    [cut]

    >Powita ich napis "koniec grupy"

    Trzymany przez Słonia :P

    >Pozdrawiam Marcin

    Pozdrawiam również,
    Mordazy :)

  • 20. Data: 2019-09-12 07:16:32
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2019 08:23:48 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    [...]
    > przedmiotach z czasów minionych. Bo ile można o fotografii? :)

    A może PalmOS REAKTYWACJA?