  • 11. Data: 2018-06-21 18:04:21
    Temat: Re: Koniec sampli z TI?
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 13:47:16 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

    > Ten tajemny adres to jest jakoś publicznie dostępny?
    > Czy możesz go podać?
    > K.

    Cholera, chętnie bym Ci podał, ale adres był podany w okienku "czatowym". Odpaliłem
    od razu, wypełniłem co trzeba i pozamykałem okienka. Nie mniej jednak, jeżeli też
    masz podobny problem to wejdź na stronę TI, zaloguj się, wejdź na
    http://www.ti.com/guidedsupport/docs/calltisupport.t
    sp i wybierz opcję "Chat with TI". Jak się zgłosi konsultant, to opisz problem i
    tyle...