  • 11. Data: 2015-01-01 19:55:47
    Temat: Re: Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 16:32:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:

    > Też :) Niestety nie mam go "pod reką" ale wiem co robiłem :)
    > Możliwe też że bylo odwrotnie, tzn wejśc w folder i tam w ustawieniach (ztcp
    > powyżej listy kontaktów) jest taka możliwość.

    Dokładnie jest tak jak piszesz, tzn. jednak trzeba wejść w folder i dopiero tam -->
    Więcej--> Zaawansowane--> Wyślij wsz. kontakty--> Przez Bluetooth i poszło :)
    Dzięki za informację.

    Ircys

  • 12. Data: 2015-01-02 09:05:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 31 Dec 2014 06:27:24 -0800 (PST), Ircys wrote:
    > Teoretyzujesz, czy się wygłupiasz? Pisałem, że nie można wejść we właściwości
    > całego folderu, a tym samym coś z nim ZBIORCZO zrobić...
    > Przypominam, że mówimy o telefonie Sony Ericsson 702i, ja mam go właśnie w ręce, a
    Ty?

    A ja po niego poszedłem.

    Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.

    Nie ma za co.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2015-01-02 18:06:52
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 09:05:25 UTC+1 użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > A ja po niego poszedłem.
    > Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.

    No tak, ale koledzy już wcześniej "rozpykali" ten problem, więc
    dzięki za fatygę.

    Ircys

  • 14. Data: 2015-01-02 19:42:34
    Od: Mirosław Kotliński <m...@r...pl>

    On 2015-01-02 08:05:24 +0000, Michal Tyrala said:

    > A ja po niego poszedłem.
    >
    > Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.
    >
    > Nie ma za co.

    i tak samo mozna zapisac na karte pamieci

  • 15. Data: 2015-01-02 23:45:34
    Od: i...@p...pl

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 19:42:35 UTC+1 użytkownik Mirosław Kotliński

    > i tak samo mozna zapisac na karte pamięci

    Tak, potwierdzam, dzięki

    Ircys