  • 1. Data: 2013-12-30 12:06:58
    Temat: Konto na outlook.com przez Nokia Exchange przestało działać
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Witam,

    przez jakiś czas używałem konta na outlooku.com na smartfonie Nokia przez
    wbudowany Exchange przy pośrednictwie em1x-125.lhr.messaging.nokia.com
    (wybrany na stałe samoistnie przez autodetect kreatora skrzynki w telefonie
    po wprowadzeniu danych logowania). Od kilku tygodni to przestało działać.
    Ikona próby połaczenia i połaczenia finalnie zapala się na zielono (zielone
    koło synchronizacji) lecz żadne wiadomości nie sa ściągane. Wysłanie
    wiadomości generuje błąd, który pojawia się jako wiadomość w skrzynce
    odbiorczej tylko telefonu.

    Ki diabeł? Może zamykają te usługę synchronizacji przez Messaging.Nokia.com?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2014-01-03 15:37:52
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Użytkownik "August" napisał w wiadomości

> [...]
    [...]
    > Ki diabeł? Może zamykają te usługę synchronizacji przez

    Po kilku dniach prób z usuwaniem i przywracaniem konta wreszcie ruszyło.