  • 1. Data: 2016-04-13 00:43:45
    Temat: Kontrola instalacji gazowej: co i gdzie.
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Co powinien zrobić zakład podczas okresowej kontroli instalacji? Wiadomo
    - filtr fazy lotnej i filtr fazy ciekłej, co oprócz tego? Komputer?
    Szczelność? Mapa? Ciśnienie wtryskiwaczy/cylindrów?

    Ile kosztuje taka usługa w Warszawie?

    Czy polecicie jakiś zakład w warszawie (Janki, Raszyn, Włochy, Ochota),
    który by zrobił pełną diagnostykę i konserwacje za rozsądne pieniądze i
    to najlepiej po godz. 18:00 albo w weekend?

  • 2. Data: 2016-04-13 10:41:30
    Temat: Re: Kontrola instalacji gazowej: co i gdzie.
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-04-13 o 00:43, PlaMa pisze:
> [...]
    > Ochota), który by zrobił pełną diagnostykę i konserwacje za rozsądne
    > pieniądze i to najlepiej po godz. 18:00 albo w weekend?

    Pierwszy przegląd to praktycznie tylko sprawdzenie szczelności
    (darmowy). Następny to wymiana owych filtrów. Nie wiem czy to standard,
    ale na moją prośbę (falujące trochę obroty) podłączył do kompa i coś tam
    skorygował. Oczywiście nic to nie pomogło, obroty jak falowały tak
    falują, ale odnoszę wrażenie że auto jakby kapkę mniej pali. I to
    wszystko. Koszt 120 zł. Ciekawostka - znajomy w tym samym warsztacie
    zapłacił 160 zł, przy mniej-więcej tym samym zakresie usługi. Tak prawdę
    pisząc to gdyby nie groźba utraty gwarancji to olałbym te ich przeglądy.
    Natomiast nic mi nie wiadomo o przeglądach w Warszawie i okolicach.