  • 1. Data: 2020-03-24 15:06:37
    Temat: Kontrolne obciążanie procka.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ćwiczyłem ostatnio Folding&Home. Okazuje się że sesja F&H obciąża procka
    sporo bardziej niż znane polecenie cat /dev/zero /dev/null. Tak z
    grubsza, przy F&H rdzenie procka mają ok. 75 st, przy cat ok. 69 st C.
    Okazuje się też że pasta ma znaczenie :) Kupiłem pastę Arctic MX-2 i
    temp. w porównywalnych warunkach jest o jakieś 4-5 st niższa niż w
    przypadku Halnziye "srebrnej" jaką do tej pory używałem (nawet jeśli
    część tej różnicy zawdzięczam umyciu z kurzu radiatora :) Całe szczęście
    że mi się skończyła i musiałem coś dokupić :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2020-03-24 15:58:06
    Temat: Re: Kontrolne obciążanie procka.
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 24/03/2020 14:06, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > część tej różnicy zawdzięczam umyciu z kurzu radiatora :) Całe szczęście
    > że mi się skończyła i musiałem coś dokupić :)

    No wiadomo, że complex workload który używa dużo pamięci będzie zużywał
    więcej prądu (czyli większa temperatura) niż jedno proste polecenie
    zapętlające procesor w małym stopniu.
    Odpal prime95 z małymi FFT dopiero zobaczysz jak Ci się CPU zagotuje:)

    BTW działa Ci "Viewer" czyli podgląd na dany workload? Testowałem
    dzisiaj też F@H na Windows i Viewer pokazuje tylko demo (ma brak
    połączenia do klienta F@H).

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2020-03-24 16:31:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 14:58:06 +0000, pioruns napisał(a):

    > BTW działa Ci "Viewer" czyli podgląd na dany workload? Testowałem
    > dzisiaj też F@H na Windows i Viewer pokazuje tylko demo (ma brak
    > połączenia do klienta F@H).

    Nie zainstalowałem tej części (mam na linuksie możliwość instalacji
    oddzielnie demona, interfejsu i viewera). Uznałem to za zbytnią
    fanaberię :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-03-24 16:41:14
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 24/03/2020 15:31, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie zainstalowałem tej części (mam na linuksie możliwość instalacji
    > oddzielnie demona, interfejsu i viewera). Uznałem to za zbytnią
    > fanaberię :)

    Na Linuksie też próbowałem, ale wyskoczyły błędy podczas instalacji, to
    wrzuciłem szybko wersję .exe w Wine, tam nie działał viewer, więc
    zrobiłem pełną instalkę pod Windows10, ale viewer też nie działa :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 5. Data: 2020-03-27 13:35:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Ćwiczyłem ostatnio Folding&Home. Okazuje się że sesja F&H obciąża procka
    > sporo bardziej niż znane polecenie cat /dev/zero /dev/null.

    Ściągnij cpuburn.

  • 6. Data: 2020-04-13 15:11:32
    Od: Emru <e...@g...com>

    Może uzyj `stress`

  • 7. Data: 2020-04-13 23:15:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Emru" r71oe3$r76$1$E...@n...chmurka.net

    > Może uzyj `stress`

    'CPU stresstest', 'stresstest', 'stress test'...

    --