  • 1. Data: 2006-10-25 07:43:27
    Temat: Kopia danych w Internecie
    Od: "Przemek P." <m...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    Poszukuję serwisu udostępniającego wirtualny dysk,
    gdzie można przechowywać swoje ważne dane.
    Potrzebuję ok 3-5 GB miejsca oraz możliwości
    zarządzania tym dyskiem przez ftpa.
    Dodatkowo w ramach marzeń chciałbym, żeby taka
    usługa miała takie możliwości (ale nie są konieczne):
    - tworzenie konto z różnymi uprawnieniami do katalogów
    - możliwość pokazywania np. zdjęć w formie prostej
    strony www

    Próbowałem bawić się gmailem za pomocą odpowiedniego
    plugina do Firefoxa, ale po pierwsze obsługa tego rozwiązania
    jest nie wygodna, a po drugie jest to niezgodne z polityką
    Google (dziś zablokowali mi konto na 24 godziny w związku
    z nieprawidłowym wykorzystywaniem gmaila).

    Pewnie wśród darmowych rozwiązań nie ma co szukać...
    także poproszę o namiary na "lekko" płatne serwisy.

    Dzięki z góry.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 2. Data: 2006-10-25 07:47:25
    Temat: Re: Kopia danych w Internecie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek P. napisał(a):

    > Poszukuję serwisu udostępniającego wirtualny dysk,
    > gdzie można przechowywać swoje ważne dane.

    Czy naprawdę uważasz, że to jest problem polskiego internetu?

    j.

    ps. 3 minuty z google i Twój problem jest rozwiazany...

  • 3. Data: 2006-10-25 07:54:14
    Od: "Przemek P." <m...@o...pl>

    > Czy naprawdę uważasz, że to jest problem polskiego internetu?

    Hmm, tzn co masz na myślić pisząc "problem polskiego internetu" ?
    Czy ta grupa tylko polskiego internetu się tyczy ? Nie rozumiem
    Twojego zarzutu.

    > ps. 3 minuty z google i Twój problem jest rozwiazany...

    Mówisz, że 3 minuty... w porządku... ale może podałbyś jakieś
    szczegóły?

    p.

  • 4. Data: 2006-10-25 08:15:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek P. napisał(a):

    > Hmm, tzn co masz na myślić pisząc "problem polskiego internetu" ?
    > Czy ta grupa tylko polskiego internetu się tyczy ? Nie rozumiem
    > Twojego zarzutu.

    Ta grupa służy do dyskusji na tematy problemów polskiego Internetu,
    pisze o tym w jej opisie: http://tinyurl.com/yfw8fp

    j.

  • 5. Data: 2006-10-25 08:25:09
    Od: "Przemek P." <m...@o...pl>

    > Ta grupa służy do dyskusji na tematy problemów polskiego Internetu,
    > pisze o tym w jej opisie: http://tinyurl.com/yfw8fp

    Hmm, takie buty. To w takim razie przepraszam, że zadałem
    pytanie na niewłaściwą grupę.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 6. Data: 2006-10-25 09:18:03
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    www.edysk.pl ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 7. Data: 2006-10-25 09:45:00
    Od: "Przemek P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > www.edysk.pl ?

    Wiem, wiem, ale edysk oferuje zbyt małą przestrzeń jak na
    moje wymagania. A poza tym cena 199 zł miesięcznie za
    1 GB to trochę za dużo jak na moją kieszeń.
    Jednym słowem: wszystko źle :)

    Przemek

  • 8. Data: 2006-10-25 12:52:39
    Od: Sławomir Bem <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "Przemek P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > moje wymagania. A poza tym cena 199 zł miesięcznie za
    > 1 GB to trochę za dużo jak na moją kieszeń.

    Krotko mowiac ktos ma za Ciebie archiwizowac
    codziennie 3-5GB danych (bardzo dla ciebie waznych)
    + dac dobre lacze (no bo przeciez szybko bedziesz chcial ciagnac i wysylac)
    + szybkie serwery (nie ma sensu czekac gapiac sie w ekran)
    + jeszcze aplikacje do obslugi (zeby bylo latwo prosto i przyjemnie)
    najlepiej za kilkadziesiat zlotych/rok,
    no i oczywiscie usluga ma byc stabilna prawda?

    MSPANC

  • 9. Data: 2006-10-25 13:39:16
    Od: "Przemek P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej za kilkadziesiat zlotych/rok,
    > no i oczywiscie usluga ma byc stabilna prawda?

    Szybkość nie jest ważna i aplikacja też w sumie nie. Co do kwoty
    to może być kilkaset zł/rok ale nie kilka tysięcy. Póki co zastanawiam
    się nad usługą Active w nazwa.pl, która też w sumie może pełnić
    rolę dysku wirtualnego + można sobie pogrzebać w php i mysql.

    Pojecie "stabilna" jest względne. W sumie nic nie jest do końca
    stabilne.

    Przemek

  • 10. Data: 2006-10-25 17:47:05
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2006-10-25 o 15:39:16 osobnik zwany Przemek P. wystukał:

> [...]
    > się nad usługą Active w nazwa.pl, która też w sumie może pełnić
    > rolę dysku wirtualnego + można sobie pogrzebać w php i mysql.

    jeśli to są naprawdę ważne dane to lepiej zainwestuj w porządny backup i może
    off-line storage taki jaki daje np. AMS. Żadna usługa sieciowa nie da ci tej
    pewności.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.