  • 1. Data: 2014-09-27 08:22:41
    Temat: Kormoran czy Dębica?
    Od: z <...@...pl>

    http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;017P0-135320-135354
    P1-135463P2-135670P3-135750.htm
    Które zimówki wybrać do "miejskiej dżungli" z naciskiem na śnieg i
    przekopywanie się przez zaspy? :-)
    Do tej pory jeździłem na Dębicy. Warto zaoszczędzić kilkadziesiąt zł i
    kupić Kormorana?

    PS. Pytałem wujka google ale podobno wyszły nowe modele...

  • 2. Data: 2014-09-27 17:51:33
    Temat: Re: Kormoran czy Dębica?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 08:22:41 +0200, z napisał(a):
    > http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;017P0-135320-135354
    P1-135463P2-135670P3-135750.htm
    > Które zimówki wybrać do "miejskiej dżungli" z naciskiem na śnieg i
    > przekopywanie się przez zaspy? :-)

    To miejska dzungla, czy Zakopanie, Bielsko-Biala itp ?

    > Do tej pory jeździłem na Dębicy. Warto zaoszczędzić kilkadziesiąt zł i
    > kupić Kormorana?

    Frigo na sniegu bylo bardzo dobre, i bym nie oszczedzal, jesli w
    planie prawdziwa zima.

    J.

  • 3. Data: 2014-09-27 18:55:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 17:51, J.F. pisze:
    > To miejska dzungla, czy Zakopanie, Bielsko-Biala itp ?

    Miejska dżungla + 300 metrów drogi dojazdowej do rodziców notorycznie
    zawiewanej przy każdym podmuchu wiatru (takie małe Zakopane :-) )

    Dopiero zbieram kasę na Suzuki SX4 :-)

  • 4. Data: 2014-09-27 20:02:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-27 18:55, z pisze:

    > Miejska dżungla + 300 metrów drogi dojazdowej do rodziców notorycznie
    > zawiewanej przy każdym podmuchu wiatru (takie małe Zakopane :-) )

    Sava Eskimo S3

    Inne stoją a na tym Laguna podjeżdża i wjeżdża w takie miejsca, że się
    chłopy dziwią jak to kobieta zrobiła ;)

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2014-09-27 23:27:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-27 08:22, z pisze:
> [...]
    > przekopywanie się przez zaspy? :-)
    > Do tej pory jeździłem na Dębicy. Warto zaoszczędzić kilkadziesiąt zł i

    Jeśli tak stawiasz pytanie, to moim zdaniem Frigo - to bardzo dobra
    opona na śnieg i wszelkie ciężkie warunki, w śniegu i na lodzie
    porównywalna z najlepszymi i bardzo drogimi zimówkami (a często od nich
    lepsza)

    Natomiast musisz pamiętać że będzie słaba na mokrym, szybko zużywa się
    na suchym, a po zużyciu połowy bieżnika przestaje się nadawać do
    czegokolwiek.

  • 6. Data: 2014-09-28 08:10:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 23:27, Tomasz Pyra pisze:
    Natomiast musisz pamiętać że będzie słaba na mokrym, szybko zużywa się
    > na suchym, a po zużyciu połowy bieżnika przestaje się nadawać do
    > czegokolwiek.

    Pewnie coś za coś. Jak się trudniej ściera to gorzej wgryza w śnieg i
    odwrotnie.
    Jeździłem przez ostatnie 6 lat na Dębicy. Byłem zadowolony ale jest
    kryzys i mniejszy samochód... :-)
    Tak przy okazji. Skoro nowa zimówka ma 9mm bieżnika to 6mm jeszcze nie
    jest tragedia? Nie. Nie kupuję używanych. Sprzedaję :-)

  • 7. Data: 2014-09-28 08:14:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-28 o 08:10, z pisze:
    > Tak przy okazji. Skoro nowa zimówka ma 9mm bieżnika to 6mm jeszcze nie
    > jest tragedia? Nie. Nie kupuję używanych. Sprzedaję :-)

    http://www.oponeo.pl/pytania/witam-serdecznie-jaka-j
    est-wysokosc-bieznika-opony-debica-frigo-2/203

    A jednak 7-8 mm w nowych :-)

  • 8. Data: 2014-09-29 07:12:34
    Od: krzyś <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 08:14:24 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > http://www.oponeo.pl/pytania/witam-serdecznie-jaka-j
    est-wysokosc-bieznika-opony-debica-frigo-2/203

    > A jednak 7-8 mm w nowych :-)

    Sava eskimo s3+ po 2 sezonach mają 9,5mm. sprawdzałem.

  • 9. Data: 2014-09-29 10:06:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-28 08:14, z pisze:

    > http://www.oponeo.pl/pytania/witam-serdecznie-jaka-j
    est-wysokosc-bieznika-opony-debica-frigo-2/203

    > A jednak 7-8 mm w nowych :-)

    Aż się wierzyć nie chce...
    Czy oni aby nie mierzyli do TWI, ewentualnie w jakimś najpłytszym rowku
    (być może tak właśnie się to robi fachowo).

  • 10. Data: 2014-09-29 23:19:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 20:02:03 +0200, Irokez napisał(a):

    > Sava Eskimo S3
    > Inne stoją a na tym Laguna podjeżdża i wjeżdża w takie miejsca, że się
    > chłopy dziwią jak to kobieta zrobiła ;)

    Hm, ADAC to kiedys testowal, i wyszly mu takie sobie na sniegu.
    Az sie troche dziwilem, ze na Slowacji takie cos sie sprzedaje.

    I zaczalem troche powatpiewac w adac ..

    J.